سرویس: استان ایلام
کد خبر: 16875
|
14:11 - 1394/07/24
نسخه چاپی

امام جمعه مهران:

مسئولان اجازه نفوذ پس از برجام را ندهند

مسئولان اجازه نفوذ پس از برجام را ندهند
امام جمعه مهران گفت: عده اي تصور نكنند با تصويب برجام در مجلس و شوراي نگهبان نسبت به مذاكره با دشمنان تجديد نظر شده است.

به گزارشايلام بيداربه نقل ازآوای مهران، حجت الاسلام والمسلمين "روح الله ولدبيگي"، امام جمعه مهران در خطبه هاي اين هفته نماز با تسليت امام محرم گفت:حركت امام حسين در برابر يزيد منش استكبار ستيزي بود و آنچه كه اين امام همام براي آن قيام كرد احیای ارزش های دینی و اسلامی بود.

وي اظهار كرد:كساني هستند كه به هر خفتي تن مي دهند تا سختي مقاومت و جهاد را بر خود نخرند و جامانده از مكتب حسين(ع) هر مذاكره اي را با خفت قبول مي كند.
خطيب جمعه مهران تصريح كرد: در مكتب امام حسين (ع) معامله وجود ندارد و اگر معامله اي بوده با خدا انجام شده است.
امام جمعه مهران با اشاره به بيانات مقام معظم رهبري در خصوص ممنوعيت مذاكره با آمريكا گفت:امام خامنه اي مقتدا و پيشواي ما راه امام حسين (ع) را براي خود ترسيم كرده است از اين جهت است كه مذاكره با آمريكا را ممنوع كرده اند.
حجت الاسلام والمسلمين ولدبيگي ادامه داد: عده اي تصور نكنند با تصويب برجام در مجلس و شوراي نگهبان نسبت به مذاكره با دشمنان تجديد نظر شده است.
وي تاكيد كرد: برجام با تمام خوبي و بدي هايي كه دارد به عنوان يك تصميم ملي تصويب شده و مسوولان بايد خود را براي اجراي برنامه هاي پس از برجام آماده كنند و اجازه نفوذ را براي دشمنان ندهند.
امام جمعه مهران با اشاره به قدرت پايگاه های موشکي سپاه در زير زمين گفت:سبزپوشان جان بركف ولايت با نمايش قدرت موشكي ايران در عمق 500 متري زمين نشان داد هر دستي كه قصد تجاوز و تعدي به كشور داشته باشد قطع خواهد شد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد