سرویس: استان ایلام
کد خبر: 16556
|
08:17 - 1394/07/07
نسخه چاپی

فرمانده مرزبانی كشور:

مرز مهران از امنیت بالایی برخوردار است/افزایش مأموران مرزبانی در ایام اربعین

مرز مهران از امنیت بالایی برخوردار است/افزایش مأموران مرزبانی در ایام اربعین
فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: اقدامات مناسبی در جهت تقویت مرزهای کشور صورت گرفته است.

به گزارشایلام بیداربه نقل ازآوای مهران، سردار "قاسم رضايي"، فرمانده مرزبانی کشور در جریان سفر خود به استان ایلام و در مهران گفت: بخشي از مشكلات مربوط به مرزهاي شمال غرب يا مرز مياني و اروند با توجه به توافقات نشست هاي قبلي، نسبت به يكسال گذشته از پيشرفت خوبي برخوردارند و اقدامات خوبي در اين مرزها شده است.

وي در خصوص اقدامات مرزباني براي اربعين نيز به خبرنگار ما گفت: اقدامات خوبي در اين زمينه صورت گرفته به گونه اي كه امسال گيت هاي ورود و خروج را افزايش داده ايم و در مرز مهران از 14 گيت به 94 گيت افزايش داده شده است.
فرمانده مرزباني كشور اظهار كرد:با برنامه ريزي صورت گرفته در ايام اربعين ماموراني كه مسئوليت دارند افزايش خواهيم داد بويژه ماموران زن كه براي سهيل در تردد زائران در دستور كار قرار دارد.
سردار رضايي ادامه داد: اگر ضروري باشد ساعات كاري خدمات به زائران را نيز افزايش و در صورت نياز خدمات دهي به زائران 24 ساعته خواهد شد.
وي افزود:چگونگي تسهيل در تردد آمبولانس يا خودروهاي جمعي براي كساني كه مشكلاتي برايشان پيش بيايد نيز در اين نشست با مرزبانان دو كشور بررسي كرديم.
فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: سه مرز شلمچه، چزابه و مهران براي تردد زائران در نظر گرفته شده و مرزبانان دو كشور تلاش خود را براي تسهيل در تردد زائران و امنيت آن انجام خواهند داد.
وي با تاكيد بر اينكه زائران براي خروج بايد رواديد سفر را همراه داشته باشند از زائران خواست مقرارات دو كشور را رعايت كرده و رواديد خروج را همراه داشته باشند.
سردار رضايي ياد آور شد:زائران با رواديد قانوني شامل گذرنامه و ويزا تردد كند و تاكيد ما اين است كه زائران بيشتر به صورت كارواني و جمعي حركت كنند.
وي افزود: پيش بيني ما براي حداقل دو ميليون نفر تردد از مرزهاي كشور است.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد