سرویس: استان ایلام
کد خبر: 16536
|
07:06 - 1394/07/06
نسخه چاپی

پیگیری های رسانه ای نتیجه داد؛

اختصاص سه میلیارد به پارک جنگلی دهلران

اختصاص سه میلیارد به پارک جنگلی دهلران
فرماندار دهلران از اختصاص سه میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی فاز اول پارک جنگلی شهرداری دهلران خبر داد.

به گزارشایلام بیداربه نقل ازنسیم دهلران، پارک ها و مناطق جنگلی سرسبز مأمنی برای پناه بردن انسان هایی است که در گیر و دار زندگی روزمره خود گم شده اند و با رفتن به این تفرجگاه ها در پی زدودن غبار خستگی های خود هستند.

پارک جنگلی شهرداری دهلران روزگاری یکی از زیباترین و دلنشین ترین مکان های تفریحی در این شهر بود که همواره ایام تعطیل درختان سرسبز و سر به فلک کشیده آن سایه و طراوت خود را بدون هیچ چشم داشتی به گردشگران طبیعت هدیه می کردند.

اما چند صباحی است که این پارک جنگلی شهرداری بخاطر بی مهری مسئولان و قطع شدن درختان آن دیگر حال و هوای آن مکان زیبا و خاطره انگیز را ندارد.

پایگاه تحلیلی خبری نسیم دهلران در اسفند ماه  93 گزارشی تحت عنوان" پارک جنگلی دهلران رو به خزان است+تصویر" تهیه و از بی توجهی ها به این پارک جنگلی سخن به میان آورده بود.

" پارکی که زمانی مصداق نامش جنگلی بود اما گذر زمان و رهایی مسئولان مرتبطش باعث گردید که همانند سیاست های فضای سبز شهرداری در سطح شهر این پارک جنگلی نیز به فضای سبز که نه بلکه به فضای بیابانی مبدل شود."

پس از گذشت یک ماه فرماندار شهرستان دهلران در مصاحبه ای با این پایگاه، با عنوان" پارک جنگلی دهلران احیا می شود " قول تخصیص بودجه برای احیای این پارک جنگلی را داد.

فرماندار دهلران در این مصاحبه گفته بود "به صورت جدی در نظر داریم با برگزاری جلساتی با اداره منابع طبیعی، شهرداری و سایر دستگاه های اجرایی نسبت به احیای زیر ساخت های این پارک، عملیات اجرایی آن را آغاز کنیم."

براساس این گزارش؛ امید علی سبزی فرماندار شهرستان دهلران در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ما اظهار کرد: در کمیته برنامه ریزی شهرستان برای پارک جنگلی شهرداری دهلران ردیف اعتبار در نظر گرفته شد.

وی افزود: از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای مبلغ 3 میلیارد ریال اعتبار برای فاز اول این پروژه با مساحت 9 هکتار شامل بهسازی، فنس کشی و روشنایی و مطلوب سازی پارک جنگلی شهرداری دهلران درنظر گرفته شده است.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد