سرویس: استان ایلام
کد خبر: 16523
|
10:31 - 1394/07/05
نسخه چاپی

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام:

حادثه "منا" سند بی لیاقتی آل سعود در خادمی حرمین شریفین است

حادثه "منا" سند بی لیاقتی آل سعود در خادمی حرمین شریفین است
حسین کلانتری گفت: عربستان توانایی امنیت حجاج را ندارد.

به گزارشایلام بیداربه نقل ازسیروان نوین، "حسین کلانتری"، معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام در مراسم افتتاح بیمارستان صحرایی در بخش کارزان با اشاره به کشته شدن حجاج در منا گفت: آل سعود با بی لیاقتی و بی کفایتی در خادمی بیت الله الحرام و همچنین کینه توزی خود جشن و شادی مسلمانان را به عزا و غم تبدیل کردند.

وی اظهار کرد: این حادثه تلخ و دلخراش سند بی لیاقتی  آل سعود در خادمی حرمین شریفین است و در این حادثه بی کفایتی خود را نشان دادند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام افزود: در اربعین سال گذشته بیش از 20 میلیون زائر در کشور عراق که به علت وجود داعش و گروهک های تکفیری ناامن است هیچ حادثه برای آنها رخ نداد اما چرا درعربستان توان محافظت از یک و نیم میلیون نفر وجود ندارد.

وی ادامه داد: اربعین سال گذشته بیش از یک میلیون زائر از مهران عبور کردند و با وجود نیروهای سپاه، بسیج، نیروی انتظامی حتی یک قطره خود از دماغ آنها نیامد ولی در همین سفر مکه چندین مرتبه برای حجاج حادثه رخ داد.

کلانتری تصریح کرد: ذهن آل سعود درگیر حمله به یمن و کمک به داعشی های ملعون و خونخوار در سوریه و عراق است پس چطور می تواند مراقب حجاج باشند.

وی با اشاره به راه اندازی بیمارستان صحرایی در بخش کارزان، گفت: این اقدام سپاه که با همکاری علوم پزشکی، هلال احمر، خدمات درمانی و ... صورت گرفت یک اقدام بسیار مناسب و قابل توجه است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام تاکید کرد: بخش کارزان ار افتخار آفرینان فتح میمک هستند و در این بخش افرادی همچون شهید حاج یادگار امیدی در آن بزرگ شده اند.

کلانتری با بیان اینکه یکی از زیبایی های سپاه این است که مردم این منطقه را فراموش نکرده است، افزود: روزگاری مردم این منطقه برای حفظ انقلاب و خاک کشور در کنار نیروهای سپاه و سایر رزمندگان با دشمن جنگیدند وامروز سپاه در کنار این مردم قرار گرفته و این همان همدلی و همزبانی است که مقام معظم رهبری بر روی آن تاکید داشتند.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد