سرویس: سیاسی
کد خبر: 67602
|
14:14 - 1403/07/21
نسخه چاپی

استاد حوزه و دانشگاه:

جنگ رژیم صهیونیستی را زمین‌گیر کرده است

جنگ رژیم صهیونیستی را زمین‌گیر کرده است
استاد حوزه و دانشگاه گفت: درگیری‌های داخلی رژیم صهیونیستی و فرسایشی شدن جنگ، این رژیم را به باتلاقی کشانده که منجر به نابودی آن خواهد شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدصادق پیمایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار» با تأکید بر اهمیت تعهد و صداقت در وعده‌ها، به تشکر از رهبر معظم انقلاب و نیروهای مسلح پرداخت و گفت: تشکر می‌کنم از اقدام باصلابت رهبر عظیم‌الشأن و سربازان عزیزشان در سپاه و نیروهای مسلح که یخ زبان و گارد بسته برخی سیاستمداران و دولتمردان را باز می‌کنند و گام‌های آنان را استوار می‌سازند.

وی ادامه داد: این اقدامات به ملت مقتدر و مقاوم دلگرمی می‌دهد تا مسیر خود را تا فتح قله ادامه دهند. این عظمت حتی زبان منافقانی را که دارای فرزندان دو تابعیتی هستند به همراهی وادار کرده است، چرا که توان شنا در جهت خلاف این ابهت و عظمت را ندارند.

 استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به نتایج وعده صادق ۲، تصریح کرد: تغییر برخی موضع‌گیری‌های مقامات عالی‌رتبه دولت‌های غربی نشان‌دهنده طرد جهانی رژیم و تسریع در فروپاشی این رژیم منحوس است. این حملات و بازدارندگی، بار روحی مثبتی ایجاد کرده که ما را به یاد روایت نبی مکرم اسلام می‌اندازد که می‌فرماید: الخیر کله فی السیف.

پیمایی در ادامه به تهدید آیت‌الله سیستانی و مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: این تهدیدها اعلام جنگ با تشیع است و باید به این جسارت احمقانه پاسخ داده شود تا حتی فکر این اقدام از سرشان بیرون برود.

وی همچنین به مسئله نفوذ پرداخت و گفت: نفوذ یک امر پیچیده است و نباید ساده‌لوحانه مسیر را برای افراد فرصت‌طلب باز کرد. این موضوع به خصوص در مسئولیت‌های حساس نظام جمهوری اسلامی باید مورد توجه قرار گیرد.

پیمایی با تحلیل وضعیت کنونی جبهه مقاومت گفت: علی‌رغم حملات وحشیانه و حمایت‌های غرب، به لطف الهی و تدابیر صورت‌گرفته، میدان به نفع حزب‌الله و حماس است. درگیری‌های داخلی رژیم صهیونیستی و فرسایشی شدن جنگ، این رژیم را به باتلاقی کشانده که منجر به نابودی آن خواهد شد.

این استاد حوزه علمیه ایلام همچنین بر لزوم عبرت‌گیری از تاریخ لبنان تأکید کرد و گفت: زمین گذاشتن سلاح در جنگ ممنوع است و غافلگیری در این میدان نیز پذیرفتنی نیست.

پیمایی در پایان به اهمیت نمازجمعه و وفاق ملی اشاره کرد و گفت: جمعه نصر نماد عزت و حریت شیعی است و حضور در این آوردگاه‌ها تمرینی برای نقش‌آفرینی در دوران ظهور است. همچنین، وفاق ملی نباید به بالا آمدن انسان‌های فرومایه در مناصب منجر شود.

وی و در این زمینه افزود: وفاق ملی باید بر پایه ارزش‌ها و منافع مشترک باشد و نباید منجر به تأیید صلاحیت بدون بررسی وزرای یک دولت فقط در یک جلسه مجلس اسلامی شود.

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد