سرویس: اقتصادی
کد خبر: 67685
|
11:02 - 1403/07/25
نسخه چاپی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی ایلام:

نمایشگاه ماشین‌آلات کشاورزی در ایلام دایر شد

نمایشگاه ماشین‌آلات کشاورزی در ایلام دایر شد
رئیس سازمان جهاد کشاورزی ایلام از برگزاری نخستین نمایشگاه تخصصی ماشین‌آلات کشاورزی، ادوات، نهاده‌ها، تجهیزات آبیاری، دام و طیور، آبزیان و صنایع وابسته در ایلام خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، حشمت عزیزان صبح امروز در حاشیه تخصصی ماشین‌آلات کشاورزی، ادوات، نهاده‌ها، تجهیزات آبیاری، دام و طیور، آبزیان و صنایع وابسته در ایلام دایر شد، اظهار کرد: این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر ایلام در چغاسبز با حضور ۱۵ شرکت در حوزه‌های مختلف کشاورزی برگزار شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی ایلام افزود: نمایشگاه تخصصی ماشین‌آلات کشاورزی، ادوات، نهاده‌ها، تجهیزات آبیاری، دام و طیور، آبزیان و صنایع وابسته از تاریخ ۲۴ تا ۲۷ مهرماه از ساعت ۱۵ الی ۲۱ شب دایر بوده و پذیرای متخصصان و علاقه‌مندان به این بخش است.

 وی گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه، آشنایی کشاورزان، مدیران، کارشناسان و متخصصان زیرمجموعه گسترده بخش‌های مختلف جهاد کشاورزی با شرکت‌های دانش‌بنیان و همچنین شرکت‌های تولیدکننده ادوات کشاورزی است.

 رئیس سازمان جهاد کشاورزی ایلام باتوجه‌به اهمیت و توسعه‌بخش کشاورزی در ایلام از مدیران، کارشناسان، کشاورزان، باغداران و شرکت‌های علمی مرتبط با بخش کشاورزی، دام و طیور، آبزیان و صنایع وابسته برای بازدید از علم روز و فناوری‌های نوین دعوت کردند که از این نمایشگاه بازدید کنند.

انتهای خبر/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد