ایلام بیدار11:02 - 1403/07/25
رئیس سازمان جهاد کشاورزی ایلام:

نمایشگاه ماشین‌آلات کشاورزی در ایلام دایر شد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی ایلام از برگزاری نخستین نمایشگاه تخصصی ماشین‌آلات کشاورزی، ادوات، نهاده‌ها، تجهیزات آبیاری، دام و طیور، آبزیان و صنایع وابسته در ایلام خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، حشمت عزیزان صبح امروز در حاشیه تخصصی ماشین‌آلات کشاورزی، ادوات، نهاده‌ها، تجهیزات آبیاری، دام و طیور، آبزیان و صنایع وابسته در ایلام دایر شد، اظهار کرد: این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر ایلام در چغاسبز با حضور ۱۵ شرکت در حوزه‌های مختلف کشاورزی برگزار شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی ایلام افزود: نمایشگاه تخصصی ماشین‌آلات کشاورزی، ادوات، نهاده‌ها، تجهیزات آبیاری، دام و طیور، آبزیان و صنایع وابسته از تاریخ ۲۴ تا ۲۷ مهرماه از ساعت ۱۵ الی ۲۱ شب دایر بوده و پذیرای متخصصان و علاقه‌مندان به این بخش است.

 وی گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه، آشنایی کشاورزان، مدیران، کارشناسان و متخصصان زیرمجموعه گسترده بخش‌های مختلف جهاد کشاورزی با شرکت‌های دانش‌بنیان و همچنین شرکت‌های تولیدکننده ادوات کشاورزی است.

 رئیس سازمان جهاد کشاورزی ایلام باتوجه‌به اهمیت و توسعه‌بخش کشاورزی در ایلام از مدیران، کارشناسان، کشاورزان، باغداران و شرکت‌های علمی مرتبط با بخش کشاورزی، دام و طیور، آبزیان و صنایع وابسته برای بازدید از علم روز و فناوری‌های نوین دعوت کردند که از این نمایشگاه بازدید کنند.

انتهای خبر/م