سرویس: اجتماعی
کد خبر: 67027
|
03:26 - 1403/06/15
نسخه چاپی

استاد دانشگاه آزاد ایلام مطرح کرد:

مسئله قطعی برق و مشکلات مردم دره‌شهر

مسئله قطعی برق و مشکلات مردم دره‌شهر
استاد دانشگاه آزاد ایلام گفت: قطعی برق باعث ایجاد مشکلات برای مردم دره‌شهر شده که این موضوع نیازمند رسیدگی است.

مرتضی زینی‌وند در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار» گفت: در گرمای غیرقابل‌تحمل ساعت‌ها برق خیابان به خیابان می‌رود، به طوری که شهرستان دره‌شهر چراغ چشمک‌زن شده است.

 وی افزود: گرما کودکان، بیماران و افراد مسن را با مشکل جدی مواجه کرده است.

 استاد دانشگاه آزاد ایلام گفت: قطع ناگهانی برق باعث معیوب‌شدن وسایل برقی شده در حالی که هیچ‌کس زیر بار جبران خسارت نمی‌رود.

 زینی‌وند گفت: برنامه‌های کاهش مصرف برق نیازمند فرهنگ‌سازی و ارائه برنامه‌هایی است که باید متناسب با هر منطقه اجرا شده و در پایان هم تأثیرگذاری ارزیابی شود؛ ولی این مورد همچنان محقق نشده است.

 وی خاطرنشان کرد: کسبه که با مشکلات مالیاتی دست‌وپنجه نرم می‌کنند؛ در مهم‌ترین زمان فروش با خاموشی مواجه می‌شوند تا از ترازو، یخچال و کارت‌خوانشان از کار بیفتد.

 استاد دانشگاه آزاد ایلام گفت: برق شهرهای گرمسیر و سردسیر برنامه‌ای قطع می‌شود در حالی که باید برق مناطق سردسیر به دلیل هوای خنک اعمال خاموشی بیشتری شود.

 وی یادآور شد: تعرفه برق بالا رفته، پول نیروگاه تولید برق را از مردم می‌گیرند، امتیاز برق و گرفتن کنتور چندبرابر شده اما وقتی حق مردم باید ادا شود به‌راحتی برق را قطع می‌کنند و کسی هم حاضر به عذرخواهی نیست.

 زینی‌وند تصریح کرد: به دلیل بی‌کفایتی برخی مسئولان در صنعت برق متأسفانه با کمبود برق مواجهیم.


انتهای خبر/ر
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب