سرویس: سیاسی
کد خبر: 67485
|
14:21 - 1403/07/13
نسخه چاپی

امام‌جمعه ایلام:

ولایت‌مداری رمز پیروزی در مقابل دشمنان است

ولایت‌مداری رمز پیروزی در مقابل دشمنان است
امام‌جمعه ایلام با تأکید بر اینکه ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری رمز پیروزی در مقابل دشمنان نظام و اسلام است، گفت: شهید سید حسن نصرالله ولایت‌مدار بود و در راه سید و سالار شهیدان قدم بر می‌داشت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، حجت‌الاسلام اله‌نور کریمی‌تبار در خطبه‌های این هفته نمازجمعه در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) با تسلیت شهادت شهید سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان و سردار نیل‌فروشان فرمانده رشید و مستشار نظامی سپاه در لبنان، اظهار کرد: شهید سید حسن نصرالله شخصیتی بود که برای انسان‌های مجاهد، مسلمانان و آزادگان جهان قابل تکریم و تعظیم بود.

وی با بیان اینکه شهید سید حسن نصرالله شخصیتی ولایت‌مدار بود که در راه سیدالشهدا (ع) قدم بر می‌داشت، ابراز کرد: وصیت مهم شهید سید حسن نصرالله این بود که برای خیر دنیا و آخرت، ایمانتان را رهبر معظم انقلاب اسلامی قوی و محکم باشد و در تحقق این توصیه، شهید نصرالله با موضع‌گیری قاطع خود در زمان حیات، در مقابل تهدیدهای آمریکا و رزیم صهیونیستی برای تهاجم جمهوری اسلامی، تصمیم آنان را نقش بر آب کرد.

امام‌جمعه ایلام یادآور شد: سید حسن نصرالله گفت که اگر هزار بار ما را بکشند، پیکر ما را آتش بزنند و خاکستر ما را بر باد دهند، دست از یاری جمهوری اسلامی و دفاع از اسلام بر نمی‌داریم و این معنای ولایت‌مداری است و نشان داد که معنای شیعه بودن علی ابن ابی‌طالب (ع) چه هست و در راه دفاع از مردم مظلوم غزه وارد میدان شد و نشان داد که شیعه علی بن ابی‌طالب (ع) یاور مظلومان جهان است.

حجت‌الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه راه مبارک مجاهدت سید حسن نصرالله در مبارزه با آمریکای جنایت‌کار و رژیم صهیونیستی غاصب ادامه خواهد یافت، ابراز کرد: ما در مقابل دشمنی قرار گرفته‌ایم که با تبلیغات دروغین خود، چنگ و دندان را برای مرعوب‌کردن مسلمانان نشان می‌داد و امروز مورد خشم و نفرت اسلام، مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان قرار دارد.

وی بیان کرد: صهیونیست‌ها با کمک استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جهان‌خوار، سرزمین فلسطین را غصب کردند و امروز با تکیه بر سلاح‌های کشتار جمعی، کودکان و زنان را کشتار و نسل‌کشی می‌کنند اما بدانند که قدرت رویارویی با مجاهدان اسلام را که تشنه شهادت هستند را نخواهند داشت.

امام‌جمعه ایلام با اشاره به اجرای عملیات‌های وعده صادق یک و دو دلاورمردان غیور سپاه اسلام، گفت: در اجرای این دو عملیات گوشه‌ای از قدرت سپاه و رزمندگان اسلام به رژیم صهیونیستی و حامیان آن نشان داده شد.

کریمی‌تبار با تأکید بر اینکه اعتماد به آمریکا و اذناب آن خسارت‌های جبران‌ناپذیری دارد، افزود: مسئولان ما گوش به فرمان ولی‌فقیه زمان و رهبر معظم انقلاب اسلامی باشند که فرمودند عملیات وعده صادق ۲ کمترین مجازات برای جنایت‌های حیرت‌آور رژیم صهیونیستی بود و در انجام وظیفه خود، نه تعلل می‌کنیم و نه شتاب‌زده می‌شویم و آنچه لازم است در وقت خود انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در عملیات وعده صادق ۲ رژیم غاصب صهیونیستی قدرت عکس‌العمل نداشت و موشک‌های ما بر اهداف نظامی و امنیتی این رژیم فرود آمد، افزود: رژیم کودک کش اسرائیل غیرنظامیان را مورد تهاجم قرار می‌دهد و کودک کشی و نسل‌کشی می‌کند، اما موشک‌های ایران اسلامی اهداف نظامی و امنیتی را هدف قرار داد و این در صورتی است که با همه حمایت‌ها و کمک‌های حامیانشان، نتوانستند موشک‌های سپاه اسلام را رهگیری کنند.

امام‌جمعه ایلام با اشاره به اینکه مردم دنیا امروز از تبلیغات، فریب و نیرنگ رژیم غاصب صهیونیستی آگاه شده‌اند، افزود: این رژیم غاصب یک سال است که مردم مظلوم غزه و فلسطین را می‌کشد؛ اما به هیچ‌کدام از اهدافش نرسیده است و نتوانسته اسرای خود را آزاد کند و حماس را نابود کند و یا مردم ساکن غزه را آواره و به تصرف خود درآورد.

 کریمی‌تبار بیان کرد: رژیم غاصب صهیونیستی برای قدرت‌نمایی وارد جنگ با حزب‌الله شد و این در حالی است که حزب‌الله اولین گروهی بود که طعم تلخ شکست را بر آنها چشاند، آنها فکر می‌کردند با عملیات شیطنت‌آمیز و با شهادت دبیرکل حزب‌الله می‌توانند به اهداف شوم خود برسند؛ اما حزب‌الله قوی، مقتدر و انقلابی در کوتاه‌ترین زمان ممکن شبکه فرماندهی خود را ترمیم کرد و در صحنه عمل در برابر تهاجم ارتش رژیم غاصب اسرائیل ایستاده و آنها را وادار به عقب‌نشینی کرد.

وی با تأکید بر اینکه امروز دنیا قدرت و وحدت اسلام و شکست ذلیلانه رژیم صهیونیستی را می‌بیند، خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم سرافراز باشیم باید ولایت‌مدار و ولایت‌پذیر باشیم، با ادبیات اسلام و قرآن با دشمنان اسلام و مظلومان جهان سخن بگوییم، اگر می‌خواهیم آرامش در دنیا حاکم شود باید این غده سرطانی و سگ هار آمریکا کنترل شود.

امام‌جمعه ایلام تصریح کرد: دشمن صهیونیست بداند در صورت خطای دیگر در نقض حاکمیت جمهوری اسلامی و تعرض به اتباع ایران اسلامی در هر جای دنیا، پاسخی قوی‌تر و کوبنده‌تر از گذشته دریافت خواهد کرد.

 کریمی‌تبار افزود: آمریکایی‌ها در مقابل اقتدار ایران اسلامی در عملیات وعده صادق ۲، سه بار به جمهوری اسلامی پیام دادند که پایگاه‌های نظامی ما را در منطقه نزنید، فراموش نکردیم که هنگامی که فرمانده رشید و دلاور ما شهید حاج‌قاسم سلیمانی را ترور کردند تهدید کردند که نقاط حساس کشور را می‌زنیم؛ اما زمانی که دیدند که موشک‌های نقطه زن، پایگاه عین الاسد را هدف قرار داد نتوانستند کوچک‌ترین عکس‌العملی داشته باشند و این اقتدار ایران اسلامی برای آنها رعب‌آور است.

وی با اشاره به اینکه آمریکا در مقابل اقتدار ایران اسلامی زانو زده است و قادر به دفاع از رژیم غاصب اسرائیل نیست، امروز قدرت اسلام بالاست، وقتی صهیونیست‌ها رجزخوانی کردند، رهبر مقتدر شجاع و مقتدر ایران اسلامی در جمع نخبگان اعلام کرد که نمازجمعه حضور می‌یابد و این قدرت و عظمت اسلام را نشان داد.

کریمی‌تبار گفت: هیمنه پوشالی آمریکا و رژیم صهیونیستی برای انسان‌های آزادی‌خواه جهان و مسلمانان که خدا را به عنوان تکیه‌گاه دارند، فرو ریخته و آینده قدس آزادی از چنگال رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیست است.

امام‌جمعه ایلام در پایان با گرامیداشت هفته انتظامی و فراجا، خاطرنشان کرد: کارکنان و نیروهای فراجا از جان و مال خود برای تأمین امنیت و آرامش جامعه مایه می‌گذارند تا امنیت جامعه تأمین شود که باید قدردان تلاش و رشادت‌های این حافظان امنیت و جان‌فشان بود.

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد