سرویس: اجتماعی
کد خبر: 67017
|
00:13 - 1403/06/14
نسخه چاپی

رئیس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان ایلام خبر داد:

آغاز ثبت‌نام آزمون کارشناسان رسمی دادگستری

آغاز ثبت‌نام آزمون کارشناسان رسمی دادگستری
رئیس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان ایلام از آغاز ثبت‌نام در آزمون کارشناسان رسمی دادگستری خبر داد.

حبیب صالحی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار» با بیان اینکه برنامه‌ریزی لازم برای جذب کارشناسان رسمی سال ۱۴۰۳ انجام شده است، گفت: مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان ایلام به‌عنوان نهاد متولی ارائه خدمات کارشناسی، بر اساس قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب‌وکار در سال جاری، اقدام به جذب کارشناس در ۷۷ رشته کارشناسی می‌کند.
 
 وی اظهار داشت: وفق ماده چهار قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب‌وکار، داوطلبانی که حداقل ۷۰ درصد امتیاز میانگین نمرات یک درصد حائزان بالاترین امتیاز در هر رشته را کسب کنند، در آزمون پذیرفته می‌شوند و محدودیتی از لحاظ جذب کارشناس وجود ندارد.
 
 رئیس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان ایلام با اشاره به اینکه فرایند ثبت‌نام از تاریخ ۱۱ لغایت ۱۷ شهریورماه سال ۱۴۰۳ انجام می‌شود، افزود: فرایند ثبت‌نام صرفاً از طریق سامانه سازمان سنجش کشور به نشانی: (https://sanjesh.org) انجام شده و آزمون در تاریخ ۱۸ آبان‌ماه سال جاری برگزار خواهد شد.
 
 صالحی با اشاره به حضور حدود ۲۰۰ کارشناس از رشته‌های مختلف تخصصی در بدنه مرکز کارشناسان رسمی استان ایلام و وجود دانش‌آموختگان مجرب در سطح دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی و لزوم اضافه‌شدن نیروهای شایسته به بدنه این مرکز با هدف ارائه خدمات متقن کارشناسی، از علاقه‌مندان برای عضویت در مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان ایلام دعوت کرد.

 

انتهای خبر/ر
 
 
 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب