سرویس: اجتماعی
کد خبر: 66998
|
04:14 - 1403/06/13
نسخه چاپی

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی:

مشکل آشیانه بالگرد اورژانس باید رفع شود

مشکل آشیانه بالگرد اورژانس باید رفع شود
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: دانشگاه علوم پزشکی استان موظف است طی هفته جاری نسبت به رفع مشکل آشیانه بالگرد اقدام کند و هیچ‌گونه بهانه‌ای در این مورد پذیرفتنی نیست.

اسدالله چراغی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار» گفت: بالگرد اورژانس امسال در استان ایلام و به‌خصوص مناطق صعب‌العبور اقداماتی انجام داد که باعث شد تا در سریع‌ترین زمان ممکن بتوان به بیماران رسیدگی کرد.

وی افزود: وجود بالگرد در ایلام یک ظرفیت ویژه است که باعث شده تا خدمات باکیفیت‌تری به بیماران داده شود و جان هم‌استان‌های عزیز بارها و بارها نجات یابد؛ به همین دلیل وجود بالگرد برای ایلام ضروری بوده و باید همه امکانات را در این راستا فراهم آورد.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: به دلیل ضعف مدیریتی، بالگرد اورژانس به‌عنوان یکی از نیازهای مهم منطقه فاقد آشیانه مناسب بوده و در آستانه ترک استان ایلام قرار دارد؛ این را می‌توان در حوزه مدیریتی یک فاجعه دانست که کسی متولی این بالگرد نشده تا یک آشیانه برای آن فراهم آورد.

چراغی گفت: این قصور از دانشگاه علوم پزشکی پذیرفتنی نیست و در صورت عدم رفع مشکل، قطعاً موضوع را به وزارت بهداشت خواهیم کشاند.

وی تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان موظف است طی هفته جاری نسبت به رفع مشکل آشیانه بالگرد اقدام کند و قطعا هر گونه کم‌کاری در این خصوص مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب