سرویس: اجتماعی
کد خبر: 66955
|
14:34 - 1403/06/09
نسخه چاپی

دبیر ستاد اربعین بدره:

بدره پذیرای ۱۴۴ هزار زائر اربعین بود

بدره پذیرای ۱۴۴ هزار زائر اربعین بود
دبیر ستاد اربعین بدره گفت: مردم شهرستان بدره امسال پذیرای ۱۴۴ هزار زائر اربعین حسینی بودند.

حجت‌الاسلام سلطان‌علی ناظری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار» ضمن تقدیر از زحمات عموم مردم، خیرین، امام‌جمعه، فرماندار و همه دست‌اندرکاران ستاد اربعین، به‌ویژه خادمین و موکب‌داران عزیز شهرستان بدره گفت: امسال با تمهیدات مختلف ستاد اربعین و با برپایی ۲ موکب مردمی (موکب مرکزی شهر بدره، موکب شهدای دهستان زرانگوش) میزبان بیش از ۱۴۴ هزار نفر زائر شرکت‌کننده در پیاده‌روی بودیم که مسیر بدره - ایلام - مهران را برای رسیدن به مرز انتخاب کردند.


 وی با اشاره به حضور معنوی و فعال امام‌جمعه شهرستان بدره در موکب مرکزی جهت اقامه نماز جماعت و اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی گفت: با تلاش بی‌وقفه و شبانه‌روزی جوانان و نوجوانان هیئتی و بسیجی در همه نقاط شهری و روستایی، فضای بسیار معنوی در موکب‌ها ایجاد شد که این مورد از عوامل اصلی مغناطیس عظیم حسینی در ایام اربعین است.

 

 دبیر ستاد اربعین بدره گفت: ان‌شاءالله مسئولان و دست‌اندرکاران استانی توجه ویژه‌ای از هر نظر به شهرستان بدره به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین مسیرهای تردد زوار اربعین حسینی داشته باشند.

 

 ناظری در پایان از نماینده صداوسیما در شهرستان و مدیران رسانه‌های مجازی شهرستان در جهت پوشش خبری مناسب در این ایام تقدیر کرد.

 

انتهای خبر/ر
 
 

 

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب