سرویس: اجتماعی
کد خبر: 66941
|
18:18 - 1403/06/08
نسخه چاپی

فرمانده انتظامی ایلام خبر داد:

انتقال یک هزار و ۸۸۴ خودرو به پارکینگ انتظامی در مهران

انتقال یک هزار و ۸۸۴ خودرو به پارکینگ انتظامی در مهران
فرمانده انتظامی ایلام گفت: یک هزار و ۸۸۴ خودرو زائران که در معابر عمومی مهران پارک شده بود، به پارکینگ نیروی انتظامی واقع در ابتدای مهران منتقل شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»،  سردار جمال سلمانی شامگاه امروز در جمع اصحاب رسانه ایلام، اظهار کرد: ۵۰ خودرو از این تعداد هم اکنون در داخل پارکینگ انتظامی قرار دارد و مابقی خودرو ها به صاحبان آنان تحویل شده است.

  فرمانده نیروی انتظامی ایلام افزود: خودروهایی که موجب سلب آرامش شهروندان مهران شده یا باعث سد معبر بودند و یا در مناطق پرت و حاشیه شهر پارک شده بود و احتمال سرقت یا آسیب‌دیدگی داشت به پارکینگ نیروی انتظامی منتقل شده است.

سلمانی ادامه داد: نگهداری از این خودروها در پارکینگ انتظامی به‌صورت امانی است و این ماشین‌ها در چرخه ترخیص و پرداخت خلافی قرار نمی‌گیرد.

 وی یادآور شد: مالکان خودرو هنگام دریافت ماشین خود باید هزینه حمل و همچنین هزینه مدت‌زمان نگهداری و توقف خودرو در پارکینگ انتظامی برابر نرخ تعیین شده مصوب را پرداخت کنند.

 فرمانده نیروی انتظامی ایلام اضافه کرد: زائرانی که خودروی آن‌ها به پارکینگ منتقل می‌شود، پیامکی دراین‌خصوص دریافت می‌کنند تا هنگام مراجعه و بازگشت به کشور خودروی خود را در پارکینگ انتظامی تحویل بگیرند.

 

انتهای خبر/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب