سرویس: اقتصادی
کد خبر: 66922
|
15:02 - 1403/06/07
نسخه چاپی

نماینده حوزه جنوب استان ایلام در مجلس شورای اسلامی:

شهرستان های گرمسیری باید قطعی برق نداشته باشند

شهرستان های گرمسیری باید قطعی برق نداشته باشند
نماینده حوزه جنوب استان ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: : با رایزنی های صورت گرفته با مسئولان کشوری قرار شد مناطق گرمسیری ایلام از لیست خاموشی ها خارج شوند ولی همچنان این مورد محقق نشده است.

اسدالله چراغی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار» گفت: در روزهای گرم تابستان و در مناطق گرمسیری استان ایلام شاهد قطع برق هستیم که این رویه به هیچ وجه قابل قبول نیست و باید مناطق گرمسیر از لیست خاموشی ها خارج شوند.

وی افزود: باید توجه داشت که با قطعی برق گرما در مناطق گرمسیری قابل تحمل نیست و خسارت به بار خواهد آورد بنابراین ضروری است تا در مناطق گرمسیری ایلام خاموشی نداشته باشیم.

نماینده حوزه جنوب استان ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: با رایزنی های صورت گرفته با مسئولان کشوری قرار شد مناطق گرمسیری ایلام از لیست خاموشی ها خارج شوند ولی همچنان این مورد محقق نشده است.

چراغی گفت: همچنین مسئولان استانی از وضعیت شهرستان های گرمسیری استان ایلام خبر دارند بنابراین باید تمهیداتی اتخاذ کنند تا در این شهرستان ها خاموشی نداشته باشیم.

وی بیان داشت: اگر موضوع خاموشی ها توسط مسئولان حل نشود قطعا آن را در مجلس پیگیری خواهیم کرد؛ چون این مطالبه مردمی بوده و در صورت حل نشدن نارضایتی مردم را به دنبال دارد.

نماینده حوزه جنوب استان ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: بهتر است وزارت نیرو و کسانی که با برق سر و کار دارند با مردم سخن گفته و مشکلات را با مردم در میان بگذارند.

وی تصریح کرد: البته رویکرد کنونی قایل قبول نیست و لازم است تا رویکردی اتخاذ شود تا در حوزه تامین برق و انرژی به ثبات برسیم و برای این منظور لازم تا از همه امکانات و استعدادهای لازم استفاده شود.

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب