سرویس: اقتصادی
کد خبر: 66887
|
03:12 - 1403/06/06
نسخه چاپی

مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای:

مشکل اتوبوس در مرز مهران حل شده است

مشکل اتوبوس در مرز مهران حل شده است
مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: خوشبختانه با ورود اتوبوس‌ها مشکل مسافران حل شده و هم‌اکنون تعداد ۲ هزار و ۳۵۰ عدد اتوبوس در پایانه شهید رئیسی برای جابه‌جایی مسافران حضور دارند.

داریوش باقر جوان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار» گفت: طی روز گذشته به یکباره شاهد ورود پرحجم مسافران به پایانه مسافربری شهید رئیسی مهران بودیم که باعث شد تا مسافران با کمبود اتوبوس مواجه شوند.


مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: الگوی ما ۷۰ به ۳۰ است؛ یعنی اینکه ۷۰ درصد از ناوگان شخصی و ۳۰ درصد از ناوگان عمومی استفاده کنند که این تناسب روز گذشته به‌هم‌خورده و باعث شد تا مسافران با کمبود اتوبوس مواجه شوند.
باقرجوان بیان داشت: خوشبختانه با ورود اتوبوس‌ها مشکل مسافران حل شده و هم‌اکنون تعداد ۲ هزار و ۳۵۰ عدد اتوبوس در پایانه شهید رئیسی برای جابه‌جایی مسافران حضور دارند که اگر لازم باشد باز هم اتوبوس به مرز مهران خواهیم آورد.
وی تصریح کرد: با تمهیدات صورت‌گرفته موج تردد زائران به‌صورت روان در حال انجام است که پیش‌بینی می‌کنیم تا روز چهارشنبه ادامه داشته باشد.
باقرجوان گفت: خوشبختانه اربعین امسال در مرز مهران با اقدامات صورت‌گرفته شاهد تردد روان از مرز و رضایت زائران بودیم که این ثمره هماهنگی همه دستگاه‌ها است.
 

انتهای خبر/ر

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب