سرویس: اجتماعی
کد خبر: 66852
|
20:06 - 1403/06/03
نسخه چاپی

فرمانده مرزبانی کشور:

امنیت در تمام نوار مرزی‌ها کشور برقرار است

امنیت در تمام نوار مرزی‌ها کشور برقرار است
فرمانده مرزبانی کشور گفت: امنیت پایدار در تمام نوار مرزهای خاکی و آبی کشور با استفاده از انواع تجهیزات و امکانات نوین نظامی و امنیتی به همت مرزبانان غیور ایران اسلامی برقرار است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، سردار احمدعلی گودرزی شامگاه امروز در جمع اصحاب رسانه، مستقر در مرز مهران گفت: زائران داخلی و خارجی در اربعین امسال در مقایسه با سنوات گذشته، بدون مشکل و چالش امنیتی خاصی از مرزهای کشور در حال تردد هستند.

فرمانده مرزبانی کشور افزود: قبل از شروع اربعین تدابیر لازم برای تسهیل در تردد زائران انجام شد و در این راستا ۱۲۴ جلسه هماهنگی و رایزنی با مسئولان عراقی در سطح فرماندهان نظامی ارشد و استانی برگزار شد.

گودرزی از این نیرو به‌عنوان یکی از پل‌های ارتباطی بین عراق و ایران یادکرد و گفت: تسهیل در تردد ایمن زائران حاصل جلسات متعدد مجموعه انتظامی و دیگر مسئولان کشور در سطح کلان و استانی است.

 وی تأکید کرد: امنیت پایدار در تمام نوار مرزهای خاکی و آبی کشور با استفاده از انواع تجهیزات و امکانات نوین نظامی و امنیتی به همت مرزبانان غیور ایران اسلامی برقرار است.

 فرمانده مرزبانی کشور بیان کرد: علاوه بر مرزهای شش‌گانه استان‌های غربی، شرایط تردد زائران اتباع خارجی در مرزهای سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی نیز رصد می‌شود.

گودرزی از همکاری مطلوب زائران با نیروهای مرزبانی و مجموعه فراجا قدردانی کرد و گفت: تاکنون سه میلیون نفر زائر به عراق رفته‌اند و ۱.۵ میلیون نفر نیز به کشور برگشته‌اند و روند برگشت زائران شتاب بیشتری یافته است.

 فرمانده مرزبانی کشور در خصوص زیرساخت‌های موجود در پایانه مرزی مهران گفت: زیرساخت‌های پایانه شهید سلیمانی باهمت مسئولان استان به‌ویژه استاندار از توسعه و رشد زیادی برخوردار بوده است.

گودرزی در جریان بازدید از نقطه صفر مرزی، هدایایی را به زائران کودک و نوجوان اهدا کرد.

 

انتهای خبر/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد