سرویس: اجتماعی
کد خبر: 66774
|
10:17 - 1403/05/29
نسخه چاپی

مدیر اجرایی موکب بنیاد مستضعفان خبر داد:

اسکان ۳۳ هزار زائر در ایلام

اسکان ۳۳ هزار زائر در ایلام
مدیر اجرایی و عضو هیأت امنای موکب بزرگ محبان امیرالمؤمنین (ع) بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: ۳۳ هزار و ۱۰۰ نفر زائر اربعین حسینی از ۱۶ مردادماه تا صبح دیروز در خیمه‌گاه‌های این ایستگاه صلواتی اسکان داشته‌اند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، داود بهمن‌نژاد در جمع اصحاب رسانهاظهار کرد: این ایستگاه صلواتی در واقع یک مجتمع و شهرک با تمام امکانات برای ارائه خدمات به زوار است که زائران قبل از عزیمت به مهران و یا هنگام مراجعه به استان‌های خود از خدمات این ایستگاه صلواتی بهره‌مند می‌شوند.

 وی افزود: در این بازه زمانی از ۲۶۰ هزار نفر زائر با وعده‌های اصلی غذایی و همچنین ۱۱۵ هزار و ۸۰۰ میان‌وعده پذیرایی شده و به طور متوسط ۱۱ هزار پرس وعده اصلی صبحانه، نهار و شام در آشپزخانه موکب تهیه شده است.

 مدیر اجرایی و عضو هیأت امنای موکب بزرگ محبان امیرالمؤمنین (ع) بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی  یادآور شد: یک هزار و ۹۲۵ مورد خدمات درمانی به زائران ارائه شده و میانگین روزانه بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ نفر زائر برای دریافت خدمات درمانی به ایستگاه سلامت این موکب مراجعه می‌کنند.

 وی اضافه کرد: ۱۰ چادر بزرگ خیمه‌ای و ۲۶ آلاچیق برای استراحت زائران برپا و نقاطی از محوطه موکب نیز برای نشستن و تناول غذای زائران مفروش شده و ۶۰ چشمه سرویس بهداشتی و ۱۲ دوش حمام و همچنین پارکینگ برای پارک خودروهای سبک‌وسنگین در این ایستگاه صلواتی برای ارائه خدمات به زائران مهیا است.

 مدیر اجرایی و عضو هیأت امنای موکب بزرگ محبان امیرالمؤمنین (ع) بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی ادامه داد: در این ایستگاه صلواتی ۳۰۰ نفر در ۲ شیفت به زائران اربعین مرز مهران خدمات‌رسانی می‌کنند و تاکنون هفت هزار و ۲۰۰ چفیه بین زائران توزیع کرده‌اند.

 وی بیان کرد: ایستگاه سلامت، خودپرداز بانک‌های عامل، استقرار اتوبوس آمبولانس، ایستگاه فرهنگی هنری شین با برگزاری انواع برنامه‌های متنوع هنری و تجسمی از جمله خدمات موکب بزرگ محبان امیرالمؤمنین (ع) بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در سه‌راهی کارزان است.

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب