سرویس: اجتماعی
کد خبر: 66753
|
10:11 - 1403/05/28
نسخه چاپی

معاون بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه پاسداران:

سپاه ۵ بیمارستان صحرایی راه‌اندازی کرده است

سپاه ۵ بیمارستان صحرایی راه‌اندازی کرده است
معاون بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه پاسداران با بیان اینکه چهار بیمارستان صحرایی در مرزهای کشور و یک بیمارستان هم در شهر کوت عراق ویژه اربعین حسینی راه‌اندازی شده است، گفت: پنج بیمارستان صحرایی دیگر در صورت نیاز آماده راه‌اندازی است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، سردار احمد خوان‌مهدوی صبح امروز در جمع خبرنگاران مستقر در مرز مهران، اظهار کرد: این بیمارستان‌های صحرایی تخصصی و فوق‌تخصصی سیار و هر کدام دارای ۱۲۸ تخت بستری و آمادی است.

 وی افزود: استقرار این بیمارستان‌ها در مرزها بر اساس اعلام نیاز ستاد مرکزی اربعین است.

معاون بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه پاسداران یادآور شد: بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی حضرت فاطمه زهرا (س) استان کرمان وابسته به نیروی زمینی سپاه پاسداران یکی از مجهزترین و پیشرفته‌ترین بیمارستان‌های سیار کشور است.

 وی ادامه داد: این بیمارستان کاملاً مجهز و مطابق با استانداردهای روز دنیا ایجاد شده است و دارای ویژگی واکنش استقرار سریع در راه‌اندازی است که در مدت چهار ساعت دایر شد.

 معاون بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه پاسداران ابراز کرد: بیمارستان صحرایی نیروی زمینی سپاه مستقر در مرز مهران دارای ۱۵۰ نفر کادر درمان متخصص و فوق‌تخصص، پشتیبانی و اداری در بخش‌های مختلف است.

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد