سرویس: اجتماعی
کد خبر: 66701
|
09:48 - 1403/05/24
نسخه چاپی

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام:

۸ هزار و ۵۸۵ مترمربع از اراضی ایلام رفع تصرف شد

۸ هزار و ۵۸۵ مترمربع از اراضی ایلام رفع تصرف شد
مدیرکل راه و شهرسازی ایلام گفت: میزان هشت هزار و ۵۸۵ مترمربع با اجرای حکم قضایی و با تلاش یگان حفاظت اراضی ملی و دولتی راه و شهرسازی ایلام، از تصرف اشخاص سودجو خارج شد.  

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، فرشاد دوستی صبح امروز در جمع اصحاب رسانه ایلام، اظهار کرد: میزان هشت هزار و ۵۸۵ مترمربع با اجرای حکم قضایی و با تلاش یگان حفاظت اراضی ملی و دولتی راه و شهرسازی ایلام، به ارزش نزدیک به ۷۳۰ میلیارد ریال از تصرف اشخاص سودجو خارج شد.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام یادآور شد: این میزان رفع تصرف اراضی ملی، طی پنج عملیات از دست اشخاص فرصت‌طلب و سودجو توسط یگان حفاظت از اراضی ملی اداره کل راه و شهرسازی ایلام با همکاری و همراهی دستگاه قضا و نیروی انتظامی خارج شده است.

وی با قدردانی از تعامل و همکاری دستگاه قضایی و نیروی انتظامی ایلام، یادآور شد: به طور حتم و با قاطعیت با سودجویانی که قصد تعدی و دست‌درازی به اراضی ملی و بیت‌المال را دارند، برخورد قانونی خواهیم کرد و برای تحقق این امر مهم از کلیه توان اجرایی و قانونی خود استفاده می‌کنیم.

 دوستی تأکید کرد: یگان حفاظت این اداره کل با قاطعیت تمام مقابل افراد سودجو و فرصت‌طلب ایستاده و دست متجاوزان به اموال عمومی و بیت‌المال را کوتاه می‌کند.

 وی تأکید کرد: این مدت در سراسر استان ایلام یگان حفاظت از اراضی، اداره حراست و معاونت املاک و حقوقی و ادارات شهرستان‌های مختلف راه و شهرسازی استان ضمن رفع تصرف، با هوشیاری و گشت شبانه‌روزی در کل استان فرصت تصرف اراضی به اشخاص سودجو نداده و از زمین‌های ملی و دولتی در برابر تصرف حفاظت و حراست کرده‌اند.

 مدیرکل راه و شهرسازی ایلام خاطرنشان کرد: اشخاصی که قصد خرید ملک در هر نقطه از شهرهای استان را دارند ابتدا استعلام لازم از اداره کل راه و شهرسازی در مرکز استان و ادارات راه و شهرسازی شهرستان‌های مختلف به عمل آوردند تا در دام اشخاص زمین‌خوار و سودجو گرفتار نشوند، چراکه هرگونه خرید، فروش، انعقاد قرارداد و تغییر شکل زمین‌های ملی و دولتی جرم محسوب شده و پیگرد قضایی دارد.

 

انتهای خبر/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد