سرویس: اجتماعی
کد خبر: 66662
|
08:38 - 1403/05/22
نسخه چاپی

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی ایلام:

۱۲ هزار ۳۴۸ نفر به اورژانس ایلام مراجعه کردند

۱۲ هزار ۳۴۸ نفر به اورژانس ایلام مراجعه کردند
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی ایلام گفت: از ابتدای ورود زائران به ایلام ۱۲ هزار و ۳۴۸ نفر به اورژانس مراجعه و از این تعداد ۱۱ هزار و ۴۶۰ نفر پس از دریافت خدمات اولیه، به‌صورت سرپایی ترخیص شده‌اند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، دکتر هدایت حیدری‌زاده صبح امروز در جمع اصحاب رسانه ایلام، اظهار کرد: از ابتدای ورود زائران به استان تاکنون تعداد ۱۲ هزار و ۳۴۸ نفر به اورژانس مراجعه و از این تعداد ۱۱ هزار و ۴۶۰ نفر پس از دریافت خدمات اولیه، به‌صورت سرپایی ترخیص شده‌اند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی ایلام اظهار کرد: از تمام ظرفیت‌ها و امکانات دانشگاه علوم پزشکی استان برای ارائه خدمات مطلوب به زائران اربعین حسینی استفاده می‌شود.

 وی با اشاره به آغاز فعالیت مرکز فوریت‌های پزشکی و خدمات درمانی پایانه مرزی مهران در راستای ارائه خدمات درمانی و پزشکی به زوار اربعین حسینی، گفت: این مرکز سال گذشته با مساحت دو هزار مترمربع و در دوطبقه با اعتبار بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال احداث و تجهیز شد.

 حیدری‌زاده ادامه داد: این مرکز به‌صورت درمان - بستر، خدمات درمانی را به افراد و زوار اربعین که کمتر از ۶ ساعت نیاز به مراقبت‌های پزشکی دارند ارائه می‌کند.

 وی با اشاره به استقبال و حجم تردد زوار اربعین حسینی از مرز مهران، افزود: حضور کادر پزشکی، پرستاری و فوریت‌های پزشکی در این مسیر می‌تواند آرامش خاطر زائرین را فراهم کند.

 سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی ایلام یادآور شد: کمیته بهداشت و درمان اربعین ایلام با حداکثر توان و به‌صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمت در برگزاری کنگره بزرگ اربعین حسینی است.


انتهای خبر/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد