سرویس: اجتماعی
کد خبر: 66593
|
12:23 - 1403/05/17
نسخه چاپی

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان ایلام خبر داد:

فعالیت ۲۷ پایگاه هلال‌احمر در اربعین

فعالیت ۲۷ پایگاه هلال‌احمر در اربعین
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان ایلام گفت: ۲۷ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای ثابت و موقت این نهاد هم‌زمان با طرح امداد و نجات اربعین حسینی در محورهای ارتباطی این استان مستقر و فعالیت خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، حمزه محمدی مقدم روز چهارشنبه در جریان بازدید از پایگاه‌های جمعیت هلال‌احمر ایلام در مسیرهای منتهی به مرز مهران، اظهار کرد: ۱۷ پایگاه ثابت و ۱۰ پایگاه موقت در محورهای ارتباطی استان به‌منظور ارائه خدمات امدادی در مسیر تردد زائران اربعین مشغول فعالیت هستند.

 وی تصریح کرد: در ایام اربعین حسینی ۳۰۰ نفر در روز از پرسنل، امدادگران و نجاتگران در قالب ۴۰ تیم عملیاتی در پایگاه‌های امدادی و قرارگاه مرزی در مسیر تردد زوار اربعین فعالیت خواهند داشت.

 مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان ایلام یادآور شد: ۳۸ دستگاه آمبولانس،۲۷ دستگاه خودرو ست نجات سبک‌وسنگین، سه تیم واکنش سریع، پنج تیم موتوری، ۲ دستگاه خودروی ارتباطات، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۲۰ دستگاه خودرو سبک‌وسنگین برای پشتیبانی و سه تیم عملیاتی توانای خواهران در مرز مهران به صورت شبانه‌روزی به زائران اربعین حسینی خدمت‌رسانی می‌کنند.

 محمدی مقدم خاطرنشان کرد: ۲ فروند بالگرد امدادی این جمعیت با هدف تسریع در عملیات امدادرسانی به مصدومان احتمالی حوادث در ایام اربعین حسینی در استان مستقر و در صورت نیاز و ضرورت اقدام به امدادرسانی می‌کنند.
 

انتهای خبر/ر

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد