سرویس: اجتماعی
کد خبر: 66447
|
10:58 - 1403/05/09
نسخه چاپی

  استاندار ایلام:

زائران اربعین از خودروی شخصی استفاده کنند

زائران اربعین از خودروی شخصی استفاده کنند
استاندار ایلام با اشاره به اینکه در سال گذشته بیش از ۲۸۰ هزار خودرو در مهران پارک شد و امسال این ظرفیت افزایش‌یافته است، گفت: زائران در صورت امکان از خودروی شخصی برای مراجعه به مرز مهران استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، حسن بهرام‌نیا ظهر امروز در جریان بازدید از زیرساخت‌های اربعین و سردخانه شهید نیکبخت در شهرک اسلامیه مهران، با بیان اینکه ایلام آماده حضور زوار اربعین است، اظهار کرد: یکی از موضوعات بسیار مهم در اربعین امسال تأمین آب‌خنک و یخ است و در این سردخانه ۱۵ میلیون واحد آب، ۱۲۰ هزار قالب یخ نگهداری و ۲ میلیون بطری نوشیدنی نگهداری می‌شود.

استاندار ایلام از زائران خواست در صورت امکان از خودروی شخصی برای مراجعه به مرز مهران استفاده کنند، گفت: سال گذشته در مجموع بیش از ۲۸۰ هزار خودرو در مهران پارک شد و امسال این ظرفیت افزایش‌یافته است.

 استاندار ایلام با اشاره به اینکه زائران با کم‌ترین زمان، به‌صورت هوشمند و بدون اخذ هزینه اضافی خودرو خود را پارک می‌کنند، گفت: تمام تلاش مسئولان در ایلام و کمیته‌های ۱۸ گانه اربعین حسینی، فراهم‌کردن سفر ایمن، راحت، ارزان و تأمین سلامت زائران است.

 بهرام‌نیا تأکید کرد: امنیت مرز و تردد زائران در بهترین سطح در مرز مهران برقرار است و تلاش خواهیم کرد که خدماتی در تراز شخصیت زائر به مردم شریف ایران ارائه کنیم.

 استاندار ایلام در ادامه سفر به مهران از پایانه شهید رئیسی (برکت) در مرز مهران بازدید و بر تدوین طرح ترافیکی مناسب برای تردد روان اتوبوس‌ها در پایانه و جمع‌آوری آب‌های سطحی در محوطه تأکید کرد.

 

انتهای خبر/م

 
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد