سرویس: اجتماعی
کد خبر: 66410
|
09:08 - 1403/05/07
نسخه چاپی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام خبر داد:

تأمین آب شرب پایدار روستای زرانگوش بدره

تأمین آب شرب پایدار روستای زرانگوش بدره
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: با بهره‌برداری از مخزن هزارمترمکعبی روستای زرانگوش بدره، آب پایدار ۵۴۲ مشترک ۵۴۲ مشترک روستای زرانگوش با جمعیتی بالغ بر ۲ هزار و ۱۶۸ نفر تحت پوشش آب پایدار قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، محمد محمدی صبح امروز در جمع اصحاب رسانه ایلام با اشاره به اقدامات انجام شده توسط شرکت آب و فاضلاب استان ایلام برای رفع مشکل افت فشار و تأمین آب پایدار روستای زرانگوش بدره، اظهار کرد: مخزن قدیمی روستای زرانگوش به حجم سه هزار مترمکعب باتوجه‌به رشد جمعیت روستا، جوابگوی جمعیت روستا نبود و براین‌اساس ساخت مخزن آب هزارمترمکعبی در این روستا با اعتباری در حدود ۶۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات مربوط به مناطق دچار تنش آبی، در دستور کار قرار گرفت.

 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام افزود: این مخزن بتنی بیش از ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که در صورت تأمین اعتبار تا شهریور شهریورماه و در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

 وی یادآور شد: با بهره‌برداری از این مخزن، ۵۴۲ مشترک روستای زرانگوش با جمعیتی بالغ بر ۲ هزار و ۱۶۸ نفر تحت پوشش آب پایدار قرار می‌گیرند.

 محمدی خاطرنشان کرد: خدمت بی‌منت افتخار مجموعه آبفا ایلام است که تلاش می‌کنیم در این راستا خدماتی در خورشان مردم ایلام ارائه شود.

 

انتهای خبر/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد