سرویس: اجتماعی
کد خبر: 66344
|
12:53 - 1403/05/02
نسخه چاپی

فرماندار هلیلان:

سهمیه کنکور هلیلان از چرداول جدا شد

سهمیه کنکور هلیلان از چرداول جدا شد
فرماندار هلیلان گفت: یکی از کارهای بسیار مهم که صورت‌گرفته بحث تفکیک سهمیه کنکور (فرهنگیان) از شهرستان چرداول بود که نارضایتی بسیاری از دانش‌آموزان هلیلانی را در پی داشت، به لطف خدا و با پیگیری‌های صورت‌گرفته این سهمیه تفکیک گردید.

کورش عیوضی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار» گفت: آموزش‌وپرورش در ایام امتحانات، با ایجاد فضایی آرام و بدون حاشیه نمره قابل‌قبولی را کسب کرد .

وی افزود: یکی از قابلیت‌های مدیر خوب این است که از فرصت‌های بهینه به‌خوبی استفاده کند و مدیر کاردان مدیری است که از کمترین امکانات بیشترین استفاده را ببرد.

فرماندار هلیلان ادامه بیان داشت: ما درگذشته در نقاط دورافتاده شهرستان به علت نبود فضای آموزشی شاهد ترک تحصیل دانش‌آموزان بودیم؛ ولی در دولت سیزدهم به عینه در هلیلان دیدیم در محروم‌ترین نقاط، فضای آموزشی مناسب به وجود آمد تا دیگر دانش‌آموزی به‌خاطر نبود امکانات از تحصیل باز نماند.

عیوضی همچنین گفت: یکی از کارهای بسیار مهم که صورت‌گرفته بحث تفکیک سهمیه کنکور (فرهنگیان) از شهرستان چرداول بود که نارضایتی بسیاری از دانش‌آموزان هلیلانی را در پی داشت، به لطف خدا و با پیگیری‌های صورت‌گرفته این سهمیه تفکیک گردید.

نماینده عالی دولت در شهرستان هلیلان در پایان سخنان خود تأکید کرد: بحث اوقات فراغت در ایام تعطیلات تابستان بسیار مهم است؛ زیرا با ایجاد فضایی مناسب برای دانش‌آموزان می‌توان زمینه رشد و پویایی این عزیزان را فراهم کرد.

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد