سرویس: اجتماعی
کد خبر: 66292
|
16:59 - 1403/04/30
نسخه چاپی

امام‌جمعه ایلام:

توفیق خدمت در بهزیستی نعمت بزرگی است

توفیق خدمت در بهزیستی نعمت بزرگی است
امام‌جمعه ایلام گفت: توفیق خدمت در بهزیستی و به جامعه هدف این مجموعه، نعمت بزرگ و کاری ارزشمند و درخشان است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین الله نور کریمی تبار روز شنبه به مناسبت هفته بهزیستی در دیدار با مدیرکل و کارکنان این مجموعه، اظهار کرد: خدمت به افراد دارای معلولیت آزمایش الهی است که این فرصت مقدس برای هر فردی فراهم نخواهد شد.

 وی ادامه داد: کارکنان خدوم بهزیستی در کنار اینکه با صبر و حوصله به معلولان خدمت ارائه می‌کنند باید شأن و منزلت آن‌ها را رعایت و تکریم آنها را در دستور داشته باشند.

 امام جمعه ایلام یکی از بهترین عبادت‌ها را که دارای اجر دنیوی و اخروی فراوان بوده تکریم ارباب‌رجوع به‌ویژه افراد نیازمند و جامعه هدف دستگاه‌هایی نظیر بهزیستی عنوان و بر پیگیری و رفع مشکلات این قشر در زمینه‌های اشتغال، مسکن و غیره تأکید کرد.

 حسین نورعلیوند مدیرکل بهزیستی ایلام نیز در این دیدار با اشاره به خدمات ماندگار دولت سیزدهم برای جامعه هدف بهزیستی، گفت: مردمی‌سازی به‌عنوان یکی از رویکردهای مهم دولت در این مجموعه موردتوجه قرار داشته که مصداق آن برگزاری حداقل ۲ دوره میز ارتباطات مردمی با حضور مسئولان بهزیستی در کلیه شهرستان‌های استان بوده است.

 نورعلیوند احیای قانون جامع حمایت از حقوق معلولان و مصداق آن برگزاری آزمون استخدامی معلولان برای نخستین‌بار را از دیگر خدمات و دستاوردهای مهم دولت سیزدهم در این مجموعه عنوان کرد.

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد