سرویس: اجتماعی
کد خبر: 64984
|
00:09 - 1403/02/02
نسخه چاپی

امام جمعه چرداول:

سپاه مولود نظام مقدس جمهوری اسلامی است

سپاه مولود نظام مقدس جمهوری اسلامی است
امام جمعه شهرستان چرداول گفت: سپاه مولود نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و شعارش حرکت برای نجات مستضعفان است.

حجت‌الاسلام والمسلمین فریادی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار» به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران گفت: تأسیس این نهاد مقدس به عنوان یک بنای بزرگ بوده و از درایت و زحمات سپاه و سبزپوشان تقدیر و تشکر می‌کنم.
امام جمعه شهرستان چرداول اظهار کرد: بُعد نظامی‌ سپاه یکی از ابعاد آن است ولی هر جا کمی و کاستی وجود داشته باشد سپاه حضور گسترده دارد و دوشادوش مردم در نارسایی ها، بزنگاهها، جاده ها، راه و زیر ساخت ورود می کند.
وی با اشاره به عظمت و اقتدار ایران که امروز دشمنان از آن می هراسند افزود: نهاد مقدس سپاه پاسداران به فکر آرامش مردم هستند و واقعا اگر سپاه نبود کشور هم نبود.
حجت الاسلام فریادی بیان داشت: سپاه مولود نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و شعارش ایستادگی در برابر دشمنان و حرکت برای نجات مستضعفان است. 
امام جمعه شهرستان چرداول با اشاره به تنبیه و سیلی محکم سپاه به اسرائیل، گفت : با این پاسخ درست  دل امام عصر(عج)، رهبری و مردم شاد شد چرا که با یک دقت و استفاده از محصول زحمات چندین ساله، توان خود را به دنیا نشان دادند.
وی افزود: با نمایش دو مولفه قدرت میدان و قدرت دیپلماسی ، وعده صادق را محقق شد و ثابت کردند که ایران اسلامی به راحتی از گنبد آهنین و از هرنوع پدافند اسرائیل عبور می کند.
انتهای پیام/ع

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب