سرویس: اقتصادی
کد خبر: 64880
|
13:35 - 1403/01/25
نسخه چاپی

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ایلام:

۲۳ هزار متر سایبان در مرز مهران احداث شد

۲۳ هزار متر سایبان در مرز مهران احداث شد
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ایلام گفت: طی دو سال گذشته ۲۳ هزار و ۳۲۰ مترمربع سایبان در پایانه مرزی شهید حاج‌قاسم سلیمانی (مرز مهران) احداث شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، به نقل از روابط‌عمومی راهداری ایلام، سیدزاهدین چشمه‌خاور در خصوص اجرای سایبان در مرز مهران اظهار داشت: طی دو سال گذشته ۲۳ هزار و ۳۲۰ مترمربع سایبان در پایانه مرزی شهید حاج‌قاسم سلیمانی (مرز مهران) احداث شده و در این بازه زمانی (دو سال گذشته) ساختمان اصلی و جانبی قرارگاه پلیس، مهمان‌سرای مهران و ۱۹ دستگاه ترانسفورماتور در پایانه مرزی مهران احداث و ایجاد شده است.

 وی افزود: احداث ۲۵ دستگاه سایبان آبخوری، ساختمان پایش، قرارگاه رسانه‌ای و ایجاد ۱۹۰ چشمه سرویس بهداشتی از دیگر اقدامات انجام شده توسط این اداره کل در پایانه مرزی مهران بوده است.

 مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ایلام با اشاره به اقدامات انجام شده این اداره کل در بخش راه یادآور شد: در این مدت (ابتدای فعالیت دولت سیزدهم تاکنون) ۱۳۲ کیلومتر آسفالت حفاظتی، ۴۰۸ کیلومتر آسفالت راه‌های اصلی و فرعی و هشت هزار و ۵۰۰ کیلومتر از راه‌های استان خط‌کشی‌شده است.

 چشمه خاور بیان کرد: نصب ۴۱ کیلومتر نیوجرسی، ۷۰ کیلومتر نگهداری روشنایی راه و تونل و سه هزار و ۱۱۲ مترمربع تابلو اطلاعاتی از دیگر اقدامات اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ایلام در دولت سیزدهم بوده است.

 چشمه خاور بیان کرد: عملیات ۵۵۶ کیلومتر درزگیری راه و ۱۰۹ هزار لکه‌گیری از دیگر اقدامات انجام شده است.

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب