سرویس: سیاسی
کد خبر: 64712
|
08:22 - 1403/01/14
نسخه چاپی

نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی:

حمله رژیم صهیونیستی نشانهٔ جنون این رژیم است

حمله رژیم صهیونیستی نشانهٔ جنون این رژیم است
نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه در واقع حمله به خاک ایران و نشانه لجام‌گسیختگی و جنون رژیم کودکش صهیونیستی است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»،  سارا فلاحی صبح امروز در خصوص حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه، اظهار کرد: بر پایهٔ قوانین بین‌المللی، کنسولگری هر کشوری خاک آن کشور است و کنسولگری‌ها حقوقی برابر سفارت دارند، یعنی واجد همهٔ مصونیت‌های دیپلماتیک و سیاسی هستند.

نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه در واقع حمله به خاک ایران و نشانه لجام‌گسیختگی و جنون رژیم کودکش صهیونیستی است.

 فلاحی افزود: رژیم جعلی اسرائیل به دنبال فرافکنی به‌خاطر چالش‌های طوفان الاقصی است و در این راستا برای برداشتن فشارهای داخلی به دنبال وارد نمودن منطقه به یک جنگ تمام‌عیار است.

 این عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: بااین‌حال ما از دولت و وزارت خارجه می‌خواهیم به این گستاخی پاسخ قاطع بدهند و کشورهای منطقه هم باید در کنار ایران قرار بگیرند، چون این گستاخی در مورد آن‌ها نیز تکرار خواهد شد.

 وی عنوان کرد: ما نباید در برابر اسرائیل در موضع انفعال قرار بگیریم. ما باید یک دیپلماسی فعال منطقه‌ای و جهانی هم ایجاد کنیم. متأسفانه نهادها و مجامع بین‌المللی که در برابر جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و نسل‌کشی این رژیم منحوس سکوت کرده‌اند و در این راستا امیدی به این مجامع برای مدیریت بحران‌های جهانی نیست.

 نماینده ایلام، ایوان، سیروان، چرداول، هلیلان، چوار، ملکشاهی و مهران در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: بااین‌حال ما ابزارهای لازم برای پاسخ قاطع در زمان و مکان مناسب در اختیار داریم و رژیم صهیونیستی از تبعات این جنایت قسر در نخواهد رفت.

انتهای خبر/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب