سرویس: اقتصادی
کد خبر: 65157
|
08:54 - 1403/02/12
نسخه چاپی

مدیر سایت ان.جی.ال ۳۱۰۰ دهلران:

۹۸ درصد قبول‌شدگان استخدامی شرکت ایکو، بومی ایلام هستند

۹۸ درصد قبول‌شدگان استخدامی شرکت ایکو، بومی ایلام هستند
مدیر سایت ان.جی.ال ۳۱۰۰ دهلران با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی شرکت ایکو در دی‌ماه پارسال، گفت: بیش از ۹۸ درصد قبول‌شدگان بومی ایلام هستند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»،  یونس کرمیصبح امروز در جمع اصحاب رسانه ایلام اظهار کرد: از تعداد ۴۵۴ نفر که نمره قبولی لازم را در آزمون کتبی کسب کردند تنها ۱۸۲ نفر موفق به قبولی در مصاحبه شدند.

مدیر سایت ان.جی.ال ۳۱۰۰ دهلران با بیان اینکه ۹۸.۵ درصد قبول‌شدگان آزمون استخدامی شرکت ایکو، بومی ایلام هستند، افزود: ۵۳ درصد قبول‌شدگان در آزمون و مصاحبه از حوزه جنوب ایلام شامل شهرستان‌های دهلران، آبدانان، دره‌شهر و بدره هستند.

 مدیر سایت ان.جی.ال ۳۱۰۰ دهلران افزود: از این میزان تعداد ۶۶ نفر بومی دهلران هستند.

 کرمی تنها به جذب سه نفر نیروی غیربومی در این آزمون اشاره کرد و گفت: قبولی پذیرفته‌شدگان طی پیام تلفنی به آنها اعلام شده است.

 وی خاطرنشان کرد: همچنین اسامی پذیرفته‌شدگان به دبیرخانه شورای تأمین فرمانداری ویژه دهلران جهت هرگونه اطلاع تحویل داده شده است.

 مدیر سایت ان.جی.ال ۳۱۰۰ دهلران ابراز کرد: بر اساس فراخوان منتشر شده بیش از سه هزار ۳۳۲ نفر برای شرکت در آزمون استخدامی که در دی‌ماه ۱۴۰۲ برگزار شد، ثبت‌نام کرده بودند.

 کرمی گفت: پس از فرایند ثبت‌نام، بررسی مدارک و رشته‌های موردنیاز بر اساس فراخوان منتشر شده در دستور کار شرکت قرار گرفت که از این تعداد نیز یک هزار ۱۴۶ نفر واجد شرایط شرکت در آزمون بودند.

 وی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه زمان‌بندی شده آزمون در اول دی‌ماه در محل سالن دانشگاه پیام‌نور دهلران با حساسیت هرچه‌تمام‌تر برگزار شد که در نهایت ۴۵۴ نفر موفق به کسب نمره قبولی شدند.

انتهای خبر/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب