سرویس: سیاسی
کد خبر: 64651
|
14:46 - 1403/01/10
نسخه چاپی

امام‌جمعه ایلام:

حساب شادی مردم از عوامل دشمن جداست

حساب شادی مردم از عوامل دشمن جداست
امام‌جمعه ایلام گفت: برای رسیدن به شادی، قوانین اسلام را زیر پا بگذاریم، شادی در چارچوب قانون باید رعایت شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین اله‌نور کریمی‌تبار در خطبه‌های امروز نمازجمعه ایلام گفت: شادی جزء تفکیک ناپذیر از جامعه اسلامی و حق مردم بوده اما دشمن با عنوان شادی، بنیان خانواده و ارزش های اسلامی را هدف قرار داده است و افراد معدودی  در جامعه به دنبال ترویج رقص زنان بی حجاب هستند، آیا حاضرند تبعات آنرا نسبت به خواهران و همسران خودشان بپذیرند، این سیاست گام به گام شیطان است که باید مراقب توطئه های شیطانی بود.

امام جمعه ایلام افزود: دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی که این همه از ما شهید گرفته‌اند، گروهک های ضد انقلاب که برای نابودی انقلاب اسلامی دستشان تا مِرفق به خون شهدای ما آلوده است، سرویس های جاسوسی و اطلاعاتی دنیا دست به دست هم دادند که حالا که در رویارویی با ملت غیور ایران، جرات جنگ ندارند، تاریخ تلخ اندلس را برای مردم ما تکرار کنند از طریق تحریک شهوت، ترویج ابتذال، افراط و غیرت زدایی، دین را از جوانان ما بگیرند.

وی گفت: در این جشن ها، مهره های اصلی، کسانی هستند که لباسی پوشیده اند که نه لباس کُردی ایلام است نه لباس کُردی کردستان است، با لباس مخصوص چریک های پژاک جلودار رقص در استان می‌شوند، سر برهنه می‌کنند و دیگران را تشویق می‌کنند، آیا این جای سوال ندارد؟ در بعضی از جاها، جرات کردند نماد گروهکی خود را به مراسم جشن آوردند، متن و محتوایی که در برخی از این ترانه ها پخش کرده‌اند که مخصوص گروهک های برانداز است.

خطیب جمعه ایلام ابراز کرد: کرد ایلامی غیرت دارد، ما برای دفاع از ناموس مان، هزاران شهید دادیم، الان برخی ها که نتوانستند با سلاحشان به ما آسیب بزنند و شهید دادیم، مقاومت کردیم، الان بخواهند با ابزار چشم چرانی و رقاصی در جامعه‌ی ما دین زدایی و غیرت زدایی کنند، مردم ما مردم با غیرتی هستند، آداب و رسوم و فرهنگ خود را دارند، هم اسلام و هم فرهنگ کردی استان ایلام زبانزد است.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر رعایت و حفظ حرمت ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: مسلمانان هم دین ما را در غزه و فلسطین به شهادت می‌رسانند، ناجوانمردانه با کشتار بی رحمانه، سلاخی می کنند، آیا غیرت به ما اجازه می دهد، آنها را فراموش کنیم، باید حریم و حرمت هم آیین بودن و مسلمانی را حفظ کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه حساب تعداد معدودی که با سرویس های اطلاعاتی بیگانه ارتباط داشته و خط گرفته اند از حساب مردم جدا است، افزود: تعدادی ندانسته و ناخواسته همراهی کردند، حساب مردم از آن عوامل جدا است و باید دستگاه های مرتبط، با این عوامل با قاطعیت برخورد کنند.

امام جمعه ایلام افزود: انتظاری که جامعه مومنین، خانواده های معزز شهدا، رزمندگان، آزادگان و ایثارگران دارند این است که با عواملی که به چنین افراد معلوم‌الحالی مجوز دادند و آنهایی که مرتبط با دشمنان هستند و برنامه ریزی کردند که شادی مردم را به انحراف بکشاند، برخورد جدی و قانونی شود.

حجت الاسلام کریمی‌تبار خطاب به گروهکهای فریب خورده گفت: حریف شما این مردمی هستند که پاسداران آنان با موشک های نقطه زن قدرت مردم را به شما نشان دادند، عناصری از گروهکها که به استان آمدند و از میهمان نوازی مردم خوب ما سوءاستفاده کردند، بدانید تکرار کردن این صحنه های دین زدا، برای مردم ما قابل تحمل نیست و پاسخ لازم داده خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان دلسوز ما هم متوجه باشند فریب الفاظ زیبا و جذاب این افراد را نخورند و خودشان را هزینه آنان نکنند، خاطرنشان کرد: از همه عزیزانی که غیرت دینی خود را ابراز کردند، در مسیر شهدا گام برداشتند، آنانی که در فضای حقیقی در فضای مجازی غیرت دینی خود را اعلام کردند، قدردانی می شود.

انتهای پیام/ع

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد