سرویس: اقتصادی
کد خبر: 64560
|
09:52 - 1403/01/05
نسخه چاپی

استاندار ایلام خبر داد:

فعالیت دستگاه‌های ستاد سفرهای نوروزی تا پایان تعطیلات

فعالیت دستگاه‌های ستاد سفرهای نوروزی تا پایان تعطیلات
استاندار ایلام گفت: خدمات دستگاه های عضو ستاد سفرهای نوروزی تا پایان تعطیلات ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، حسن بهرام‌نیا صبح امروز در جریان بازدید از اقدامات ستاد سفرهای نوروزی مسیر ایلام به بدره، اظهار کرد: هدف از این بازدید دیدار و عرض خسته نباشید به‌تمامی عوامل و دست‌اندرکاران ستاد خدمات سفرهای نوروزی و نیروهای مستقر در پایگاه‌ها، ایستگاه‌ها و نمایشگاه‌های ایجاد شده در ورودی‌های شهرها در مسیر تردد مسافران و گردشگران نوروزی بوده است.

استاندار ایلام با بیان اینکه امسال زیرساخت‌های مناسبی برای مهمان نوروزی و گردشگران نوروزی در مسیرها و جاده‌های مواصلاتی ایلام فراهم شده است، افزود: همه عوامل پلیس‌راه، فوریت‌های پزشکی، راهداری، هلال‌احمر و سایر دستگاه‌های خدمات و امدادرسان در مسیرهای استان حضور دارند و میراث‌فرهنگی هم نسبت به ایجاد غرفه‌های صنایع‌دستی برای معرفی فرهنگ ایلام اقدام کرده است.
 
 استاندار ایلام با بیان اینکه خوشبختانه در طول مسیرهای بازدید شده همه مسئولان مربوطه پای‌کار بوده و پلیس‌راه نیز در طول مسیر به‌ویژه نقاط حادثه خیر مستقر هستند، گفت: خدمات دستگاه‌های عضو ستاد سفرهای نوروزی تا پایان تعطیلات ادامه دارد و گردشگران و مسافران نوروزی استقبال بسیار خوبی از خدمات انجام شده و مناظر و طبیعت ایلام داشته‌اند.
 
 بهرام‌نیا با اشاره به اینکه در تنگ کافرین زیرساخت‌هایی آماده شد و خدماتی برای توقف لحظه‌ای گردشگران و مسافران نوروزی فراهم شده است، افزود: بدره یکی از شهرستان‌های گردشگری ایلام است که موردتوجه مسافران نوروزی قرار دارد و امید است که آمادگی دستگاه‌های عضو ستاد سفرهای نوروزی همچنان مضاعف بوده و مسافران و گردشگران خاطره خوبی از استان داشته باشند.
 
 استاندار ایلام با تأکید بر تقویت غرفه‌های صنایع‌دستی و سوغات محلی هر شهرستان و هر آنچه که می‌تواند معرفی‌کننده فرهنگ و آداب‌ورسوم ایلام باشد، گفت: امید است با خدمات انجام شده و حضور دستگاه‌های خدمات‌رسان، شاهد سفر ایمن و مطمئن برای مسافران نوروزی در ایلام باشیم.
 
 وی بیان کرد: در مجموع زیرساخت‌ها و اقدامات انجام شده به مسافران و گردشگران نوروزی در مقام مقایسه با سنوات گذشته تفاوت بسیار محسوس دارد و همه دستگاه‌های اجرایی و عضو ستاد سفرهای نوروزی ایلام تا پایان تعطیلات پای‌کار خواهم بود.

انتهای خبر/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب