سرویس: سیاسی
کد خبر: 64543
|
08:55 - 1403/01/04
نسخه چاپی

امام‌جمعه ملکشاهی:

تولید در کشور باید به‌صورت جهادی باشد

تولید در کشور باید به‌صورت جهادی باشد
امام‌جمعه ملکشاهی با اشاره به تولید در کشور باید به‌صورت جهادی باشد، گفت: در زمینهٔ جهش تولیدات داخلی که یکی از اساسی‌ترین مسائل کشور است باید به‌صورت جهادی اقدام شود .

حجت‌الاسلام‌والمسلمینسید علی حسینی احمدفداله، در گفتگو با خبرنگار تحلیلی «ایلام بیدار» با اشاره به نام‌گذاری سال از سوی مقام معظم رهبری گفت: در زمینه تولید، مجلس و دولت دو وظیفه اصلی انجام دهند تا جهش مؤثری در تولید فراهم شود.


امام‌جمعه ملکشاهی اظهار کرد: در مرحله نخست باید قوانینی را تصویب نمایند که موانع قانونی که در مسیر تولید وجود دارد نسبت به رفع آن اقدام نمایند به‌طورکلی مراحل در مسیر تولید را تسهیل نمایند.

 
 حسینی احمد فداله افزود: همچنین دولت باید تسهیلاتی را در اختیار تولیدکنندگان قرار دهد و در قسمت‌های مختلف تولید باید نسبت به اولویت‌بندی در بخش‌های مختلف که شامل دارو، غذا و تولیدات صنعتی و... نسبت به رتبه‌بندی آنها اقدام نمایند.
 

وی افزود: شرکت‌های دانش‌بنیان با ید نسبت به تشویق آنها با روش‌های مختلف از جمله مهم‌ترین آنها که اعطای تسهیلات کم‌بهره است در اختیار آنها قرار داد تا در زمینه تولید و رشد بیشتر شکوفا شوند.
 

امام‌جمعه ملکشاهی با اشاره به اهمیت تولید در کشور باید به‌صورت جهادی باشد، بیان کرد: در زمینهٔ جهش تولیدات داخلی که یکی از اساسی‌ترین مسائل کشور است باید به‌صورت جهادی اقدام شود .

حسینی احمدفداله بیان کرد: با بهره‌گیری از قابلیت‌های داخلی می‌توان به رونق تولید و همچنین جهش در تولید در کشور دست‌یافت.

انتهای خبر/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب