سرویس: اجتماعی
کد خبر: 40604
|
10:11 - 1398/10/03
نسخه چاپی

جانشین انتظامی شهرستان ملکشاهی:

مشارکت مردم با پلیس زمینه ساز امنیت پایدار است

مشارکت مردم با پلیس زمینه ساز امنیت پایدار است
جانشین انتظامی شهرستان ملکشاهی گفت: همراهی و مشارکت مردم با پلیس زمینه ساز استقرار امنیت پایدار است.

به گزارشايلام بيدار، سرهنگ "علی کرمی"، جانشین انتظامی شهرستان ملکشاهی گفت: رعایت اصل مردم داری، تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی از سوی مأموران پلیس باعث عزت و اقتدار نیروی انتظامی در جامعه و تقویت مشارکت همگانی مردم با پلیس می‌شود.

 

وی اظهار کرد: یکی از وظایف عمده نیروی انتظامی خدمات رسانی به مردم است و تکریم ارباب رجوع و ارتقاء سطح رضایتمندی مردم باید در دستور کار باشد.

 

کرمی، اخلاق مداری را یکی از اصول اساسی فرماندهان و مسئولان در یگان‌ها عنوان کرد و افزود: کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها به جهت اینکه بیشترین ارتباط با مردم را دارند باید اخلاق را در سطح یگان خود نهادینه کنند.

 

جانشین انتظامی شهرستان ملکشاهی گفت: همراهی و مشارکت مردم زمینه ساز استقرار امنیت پایدار است و پلیس می‌تواند با اخلاق حسنه، رعایت حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع در تامین امنیت و خدمات رسانی به مردم قدم بردارد.

 

وی با اشاره به اینکه حسن رفتار در برخورد با مردم از اولویت‌های کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها به شمار می‌رود، گفت: پلیس جامعه محور و مشارکتی در یک چارچوب مبتنی بر تعامل خلاق با شهروندان در تامین نظم و امنیت جامعه به ویژه در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی تاثیر بسزایی دارد.

 

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد