سرویس: استان ایلام
کد خبر: 27016
|
09:21 - 1396/03/24
نسخه چاپی

آتشی که هنوز گریبانگیر کوههای مانشت سیروان است + تصاویر

آتشی که هنوز گریبانگیر کوههای مانشت سیروان است + تصاویر
برای چندمین بار پیاپی طی چند روز گذشته دامنه کوه مانشت گرفتار آتش سوزی گسترده شد.

به گزارشايلام بيداربه نقل از سیروان نوین، در طی دو روز گذشته دامنه وسیعی از کوه مانشت در منطقه کارزان شهرستان سیروان در حریق سوخت.

ساعاتی قبل هم با وزش شدید باد، آتش در این نقطه شروع شده است و در حال پیشروی می باشد.

نیروهای منابع طبیعی شهرستان که در محل آتش سوزی در حال مهار آن بودند، از عموم مردم و دوستداران طبیعت درخواست کمک کردند، که نیروهای همیار طبیعت و بسیجبان شهرستان به محل اعزام شدند.

آتش شوزی با تلاش و همراهی مردم مهار شد.

"بهمن جلیلیان"، رئیس ستاد بحران شهرستان در گفتگو با خبرنگار سیروان نوین گفت: آتش سوزی منطقه کارزان در دامنه کوه مانشت که از ساعاتی قبل شروع شده بود، با تلاش نیروهای منابع طبیعی شهرستان، بسیج مردمی و همیاران طبیعت که به محض مشاهده حریق خود را به محل آتش سوزی رسانده بودند، مهار شده است، و هم اکنون نیروهای حاضر در منطقه در حال اطمینان از خاموش شدن بقایای آن هستند.

وی در خصوص علت این آتش سوزی گفت: این آتش سوزی عمدی نبوده و به علت وزش شدید باد و همچنین کهن سال بود درختان منطقه و وجود بقایای آتش در آنها، که نشات گرفته از بقایای حریق روز گذشته است، به وقوع پیوسته است.

جلیلیان در ادامه افزود: با وجود صعب العبور بودن منطقه، نیروهای مردمی و منابع طبیعی به موقع در محل حاضر شدند و حریق را اطفا کردند.

 

 

 
انتهای پیام/ الف

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد