سرویس: استان ایلام
کد خبر: 26956
|
15:12 - 1396/03/19
نسخه چاپی

امام جمعه ایلام عنوان کرد؛

اقتدار مثال‌زدنی سپاه و ناجا در خنثی‌سازی عملیات تروریستی پایتخت

اقتدار مثال‌زدنی سپاه و ناجا در خنثی‌سازی عملیات تروریستی پایتخت

به گزارشايلام بيدار، حجت الاسلام "محمدنقی لطفی"؛ ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ایلام گفت : هزینه سازش با رژیم آمریکا به مراتب بالاتر چالش نظام سلطه است.

 وی اظهار کرد : ملت بزرگ و فهیم ایران این مسئله را به خوبی فهمیده‌اند که با امتیازدهی و عقب‌نشینی در برابر زورگویان خسارت‌های جبران‌ناپذیری به دنبال خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام افزود : 38 سال فشار و تحریم و تهدید به تهاجم نظامی نتوانست راه امام را خدشه‌دار کند، شاهکار و هنر امام دمیدن روح شجاعت و خودباوری به کالبد ملت ایران بود، مردم ایران آموختند که شخصیت و هویت شان در گرو شجاعت و خودباوری است.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: ملت ایران با تحمل فشارها و تحریم‌ها و ایستادگی در برابر زورگویی ، اقتدار و عزت و سربلندی خود را حفظ خواهند کرد.

لطفی در بخش دیگری از سخنانش به گستاخی‌های رژیم سعودی اشاره کرد و گفت: مسؤولان سیاست خارجی در برابر گستاخی‌ها و ادبیات جنگ طلبانه رژیم سعودی انقلابی عمل کنند.

وی ادامه داد: قطعا عدم پاسخگویی قاطع به مواضع خصمانه رژیم آل سعود نتیجه دیپلماسی لبخند و اظهارات منفعلانه برخی از مسؤولان کشور است، واژه تعامل با دنیای امروز یعنی عقب‌نشینی از آرمان‌های امام و رهبری است و تمکین در برابر خواسته‌های قلدرمابانه آمریکاست.

*  سند 2030 با سبک زندگی اسلامی ضدیت کامل دارد

خطیب جمعه ایلام همچنین به سند 2030 اشاره کرد و افزود: سند 2030 با سبک زندگی اسلامی ضدیت کامل دارد و در راستای نابود کردن زندگی اسلامی است ، سند 2030 در تضاد کامل و آشکار با مبانی اخلاق و ارزش‌های دینی و انسانی است.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب فرمودند که اساس این کار را درست نمی‌دانم و این سند بر روی زندگی و الگوی زندگی ما اثر می‌گذارد و مسؤولان باید پس از سخنرانی رهبری این سند را کاملا ببندند.

خطیب جمعه ایلام همچنین به مناسبت دیگر و هفته بهزیستی اشاره کرد و گفت: هفته بهزیستی را گرامی داشته و این نهاد مقدس در راستای امدادرسانی و خدمات رسانی به عزیزترین قشر گام‌های بلندی برداشته است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام همچنین به اقدامات تروریسیتی گروهک داعش در تهران اشاره کرد و افزود: خفاش‌ها در لانه عقاب شکار شدند و در این میدان اقتدار مثال‌زدنی سپاه و ناجا در خنثی سازی عملیات تروریستی پایتخت نمایان شد.

انتهای پیام/ الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد