سرویس: استان ایلام
کد خبر: 26913
|
07:48 - 1396/03/17
نسخه چاپی

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دهلران خبر داد؛

تبلیغ 40 مبلغ در ماه رمضان در شهرستان دهلران

تبلیغ 40 مبلغ در ماه رمضان در شهرستان دهلران
رئیس اداره تبلیغات اسلامی دهلران گفت: 40 روحانی کار تبلیغ امور دینی و مسایل شرعی ایام ماه مبارک رمضان را در مناطق مختلف این شهرستان بر عهده دارند.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازنسیم دهلران، حجت الاسلام "هادی حسینی"، رئیس اداره تبلیغات اسلامی دهلران اظهار کرد: 400 مبلغ و مبلغه در ایام رمضان به مساجد فاقد امام جماعت در شهرستان برای تبلیغ این ایام اعزام شده اند.

 
وی افزود: سازمان تبلیغات در خصوص برنامه‌های ماه مبارک رمضان از مدت‌ها قبل برنامه ریزی کرده است تا مردم به صورت مستقیم و غیر مستقیم بتوانند از ظرفیت مبلغان و مفسران قرآن کریم بهره‌مند شوند.
 
رئیس اداره تبلیغات اسلامی دهلران عنوان کرد: تبلیغ احکام دین اسلام، سخنرانی با موضوع های اعتقادی، مذهبی، بیان احکام شرعی، اقامه نماز جماعت و پاسحگویی به سوالات شرعی مردم از مهمترین رسالت مبلغان است.
 
وی بیان نمود: یکی از مهمترین برنامه های در نظر گرفته شده برای این ایام ،فعالیت‌های قرآنی است که در ماه رمضان به صورت ویژه دنبال می شود.
 
حجت الاسلام حسینی برگزاری محافل انس با قرآن، کلاس های روخوانی ، روانخوانی و تجوید، برنامه های متنوع شب های قدر و مراسم ارتحال بنیانگذار انقلاب و قیام 15 خرداد را از دیگر برنامه های رمضان در این شهرستان برشمرد.
 
انتهای پیام/ الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد