سرویس: استان ایلام
کد خبر: 26907
|
07:04 - 1396/03/17
نسخه چاپی

گزارش؛

زمین فوتبال شهدای کلان ایوان چشم انتظار تدبیر مسئولان

زمین فوتبال شهدای کلان ایوان چشم انتظار تدبیر مسئولان
تنها زمین فوتبال دهستان کلان متاسفانه به حال خود رهاشده و از وضعیت مناسبی برخوردار نیست.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازجویزر، رشته ورزشی فوتبال از جمله ورزش های پر طرفدار در بین جوانان است و اوقات فراغت بسیاری از جوانان با این ورزش سپری می شود، رشته ورزشی که گاهی فقط به یک توب و زمین خاکی خلاصه می شود.

رشته فوتبال درشهرستان ایوان  دارای طرفداران زیادی است و جایگاه خاصی در بین جوانان این شهرستان دارد، اما این ورزش نیز مانند سایر رشته های ورزشی در شهرستان مورد غفلت واقع شده و علاقمندان به این رشته در دهستان کلان ایوان با مشکلاتی روبرو هستند که در این راستا خبرنگار گروه ورزش پایگاه خبری جویزر به بررسی این موضوع در بین اهالی پرداخته است.

یکی از جوانان دهستان کلان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: مجموعه ورزش دهستان کلان دارای مشکلات زیادی است که همانطور ملاحظه می کنید تنها زمین فوتبال این دهستان از وضعیت نامناسبی برخوردار است وبه حال خود رها شده است .

وی گفت: بسیاری از ورزشکاران موفق از دل همین روستاها پا به عرصه بین المللی گذاشته اند و توانسته اند کسب مدال نمایند حال با این وجود شایسته نیست به این مجموعه ورزشی  توجه نشود.

وی در پایان گفت: لازم است که مسئولین ورزشی شهرستان نسبت به احیا و ورفع مشکلات این زمین فوتبال توجه ویژه ای را داشته باشند.

امیر خانیان رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ایوان در گفتگو با خبر نگار ما اظهار کرد مجموعه ورزشی  شهدای دهستان کلان یکی از مجموعه های ورزشی شهرستان است که دارای مشکلاتی می باشد .

خانیان گفت:یکی از مشکلاتی که اداره ورزش و جوانان ایوان با آن روبرو است مشکل اعتبارات است و این مجموعه ورزشی نیز چنانچه  اعتباری به آن تخصیص داده شود مشکلات آن مرتفع می شود.

وی افزود:در رابطه با تخصیص اعتبارات این نکته حائز اهمیت است که اولویت اساسی با پروژه های نیمه تمام شهرستان است ،امیدواریم در سال جاری با اعتباراتی که به این نهاد اختصاص داده می شود مشکلات ورزشی مرتفع نماییم.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد