سرویس: حسینیه ایلام بیدار
کد خبر: 23909
|
12:12 - 1395/08/30
نسخه چاپی

رئیس اداره بهزیستی مهران خبر داد؛

تحویل 230 زائر گمشده در پایانه مرزی مهران

تحویل 230 زائر گمشده در پایانه مرزی مهران
رئیس اداره بهزیستی مهران گفت: 230 زائر گمشده در شهر و پایانه مرزی مهران شناسایی و تحویل خانواده هایشان شدند.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازایلام بیدار، ستار ناصری رئیس اداره بهزیستی مهراناظهار کرد: تا پایان روز گذشته در مجموع گزارش گم شدن 230 زائر به این ستاد اعلام شد که خانواده این افراد شناسایی و تحویل آنها شدند .

وی افزود: زائران گمشده ای که گزارش آنها به این ستاد اعلام شده 12 تا 72 سال سن داشته اند.

رئیس اداره بهزیستی مهران با اشاره به دایر شدن ستاد گمشدگان اربعین حسینی در مرز بین المللی مهران از 21 آبان گفت: در این ستاد کار ساماندهی و خدمات رسانی به زائران گمشده انجام می شود.

ناصری از زائران خواست گزارش گمشده شدن همراهان خود را به شماره 123 اطلاع دهند تا عملیات جستجو و شناسایی این افراد توسط کارکنان این ستاد در کوتاهترین زمان ممکن انجام گیرد.

وی یادآور شد: زائران در صورت گم شدن به این ستاد تحویل می شوند و از طریق کارکنان بهزیستی مستقر در این ستاد کار شناسایی و پیگیری برای تحویل شان به خانواده ها صورت می گیرد.

رئیس اداره بهزیستی مهران همچنین از استقرار تیم توانبخشی در پایانه مرزی مهران شامل فیزیوتراپ، کارشناس رابط ناشنوایان و روانشناس با هدف ارائه خدمات رایگان به زائران و جامعه هدف خبر داد.

ناصری افزود: خدمات دهی به زائران اربعین حسینی نیز از سوی بهزیستی همگام با سایر دستگاه های اجرایی استان از 20 آبان آغاز شده و تا بعد از اربعین حسینی و بازگشت زائران ادامه دارد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد