سرویس: استان ایلام
کد خبر: 23666
|
08:05 - 1395/08/15
نسخه چاپی

تقدیر شورای هماهنگی ایلام از حماسه سازان 13 آبان؛

حضور مردم پایه های کاخ استکبار جهان را به لرزه درآورد

حضور مردم پایه های کاخ استکبار جهان را به لرزه درآورد
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام با صدور بیانیه تقدیر ، حضور هوشمندانه و حماسه ساز اقشار مختلف مردم استان را ستود.

به گزارشايلام بيدار، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام با صدور بیانیه تقدیر، حضور هوشمندانه و حماسه ساز اقشار مختلف مردم استان را ستود. 

در این بیانیه آمده است: حضور پرشور و بابصیرت مردم مرزدار استان ایلام همگام و همصدا با ملت بزرگ ایران در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی  نشان از روحیه انقلابی و اعتقاد راسخ در وفاداری و حفظ ارزشهای والای اسلامی در سرزمین مقدس ایران داشته که هیچگاه تعطیل پذیر نخواهد بود.

غریوهای کوبنده و فریادهای رسای "مرگ بر آمریکا " در راهپیمایی این روز تاریخ ساز و فراموش ناشدنی ، نماد خشم مقدس و انقلابی ملت در مبارزه با استکبار جهانی بوده و " نه " بزرگی به امریکای جهانخوار ، این دشمن شماره یک بشریت بود. 

این حضور آگاهانه و سرشار از پیام های ضداستکباری ملت ایران ، نمایش عظیمی از اتحاد و انسجام اقشار مختلف مردم در برابر زیاده خواهی های استکبار و ایادی مزدور بوده و تنها بخشی از اقتدار و عظمت ملی ایرانیان و موقعیت شناسی و لحظه شناسی ، بصیرت و آگاهی بالای ملت در بحث ، استکبار شناسی ، دشمن شناسی و شناسایی روش های نفوذ و دشمنی استکبار بود. 

 شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام ضمن قدردانی و تشکر صمیمانه از حضور دشمن‌شکن، مقتدرانه ، گسترده و هوشمندانۀ مردم همیشه در صحنه استان در راهپیمایی شکوهمند یوم‌الله 13 آبان 1395 و سپاسگزاری از تمامی مسئولان ، عوامل اجرایی و دست‌اندرکاران امر برگزاری مراسم تظاهرات یوم الله 13 آبان اعلام می دارد ؛ خلق این حماسۀ عاشورایی بی تردید پایه های کاخ استکبار جهان را به لرزه در می آورد.

همچنین این شورا بر خود لازم می داند از اصحاب محترم رسانه ، جراید ، مطبـوعات و خبـرگزاری ها به ‌ویژه صدا و سیمای مرکز ایلام که در آگاه‌سازی و روشنگری افکار عمومی و ترغیب مردم به حضور در مراسم تظاهرات و انعکاس مناسب اخبار و به‌نمایش‌درآوردن گوشه‌هایی هر چند کوچک از حماسه سازی های مردم این استان غیور و دلاور پرور  نقش اساسی ایفا کردند صمیمانه تشکر بعمل آورد. 

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد