سرویس: استان ایلام
کد خبر: 23650
|
08:25 - 1395/08/13
نسخه چاپی

بیانیه دانشکده علوم قرآنی ایلام به مناسبت 13 آبان؛

شعار مرگ بر امریکا تا ریشه کنی سیاست های مستکبرانه ادامه دارد

شعار مرگ بر امریکا تا ریشه کنی سیاست های مستکبرانه ادامه دارد
دانشکده علوم قرآنی ایلام به مناسبت فرارسیدن یوم الله 13 آبان و دعوت پر شور از مردم در دفاع از آرمان های انقلاب، بیانیه ای صادر کرد.

به گزارشايلام بيدار، دانشکده علوم قرآنی ایلام به مناسبت فرارسیدن یوم الله 13 آبان و دعوت پر شور از مردم در دفاع از آرمان های انقلاب، بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: سیزدهم آبان سال 58  سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان مسلمان پیرو خط امام (ره) است که امام عزیزمان از آن به‌عنوان انقلاب دوم یادکردند . سیزدهم آبان یادآور حماسه شهدای دانشجوی پیرو خط امام (ره) و فاتحان لانه جاسوسی است. شهدایی چون حسین علم‌الهدی، حماسه‌ساز هویزه، شهید عزیز شهرمان سردار غلامحسین بسطامی، فرمانده سپاه سوسنگرد ، مهدی رجب‌بیگی دانشجوی پیرو خط امام (ره) و چندین و چند شهید دیگری که تا  پای جان در جهت تحقق اهداف انقلاب اسلامی ایستادگی کردند.

این بیانیه می افزاید: فرارسیدن13 آبان ماه سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و پیوند این روز با محرم‌الحرام بیانگر این پیام عاشوراست که سید و سالار شهیدان فرمودند هیهات من الذله و این پیام تنها در حد یک شعار نیست و می‌بایست همواره عزت و کرامت مسلمانان در تمامی عرصه‌ها حفظ شود و تا زمانی که مکتب ملت شریف ایران اسلامی، مکتب حسینی است زیر بار هیچ ظلم و ذلتی نخواهد رفت.

در پایان این بیانیه آمده است: مردم غیور و استکبارستیز ایران اسلامی به‌ویژه دانشجویان و اساتید و کارکنان دانشکده علوم قرآنی ایلام، استوارتر از همیشه با حضور پرشور درصحنه بر ادامه راه استکبارستیزی تأکید کرده و اعلام می‌دارند که پیرو اهداف والای بنیان‌گذار جمهوری اسلامی و تحت مواضع حکیمانه مقام معظم رهبری تا زمانی که استکبار جهانی به‌ویژه آمریکای جنایتکار و روسیاه، از آن‌همه ظلم و ستمی که در حق مردم مظلوم ایران اسلامی روا داشته، عذرخواهی نکرده است و دست از ظلم و جنایت و توطئه علیه مردم مسلمان در سرتاسر جهان برنداشته است و تحریم‌های ناجوانمردانه و ظالمانه اقتصادی را مُلغی نساخته و تا غرامت‌های ما را نپرداخته است ما دست از استکبارستیزی بر نخواهیم داشت و تا زمانی که نظام ستمگر و ظالم آمریکا در سیاست‌های مستکبرانه خود تغییری ندهد، محکم‌تر از همیشه فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر خواهند داد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد