سرویس: استان ایلام
کد خبر: 23649
|
08:16 - 1395/08/13
نسخه چاپی

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام:

استکبار ستیزی شعار اصلی انقلاب و انقلابیگری است

استکبار ستیزی شعار اصلی انقلاب و انقلابیگری است
سردار حسینی گفت: برجام و مذاکره با آمریکا نمی تواند شعار مرگ بر آمریکا را که برگرفته از اعتقادات دینی ما است به حاشیه برده و یا محو کند.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازایلام رصد، سردار "سید صادق حسینی"، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در نشست تشکیلاتی بسیج دانشجویی ایلام که با حضور بیش از 100 نفر از مسئولین و جانشینان بسیج دانشجویی دانشگاه های ایلام برگزار شد، گفت: حضور دانشجویان در مناسبت های مختلفی که در طول سال تحصیلی دانشگاه ها برگزار می شود باید حضوری پر رنگ، اثرگذار و نقش آفرین باشد.

سردار حسینی با اشاره به اربعین حسینی و مراسم پیاده روی بزرگی که در پیش داریم، افزود: این اجتماع و حرکت عظیم، نماد تجمع شیعه و حضور و انسجام و همدلی آنان در سراسر عالم است، که از 105 کشور در جهان در این مراسم حضور خواهند داشت.
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام،  با بیان اینکه چنین عزم و اراده ای را در هیچ جای دنیا سراغ نخواهید داشت، اضافه کرد: اربعین بزرگترین عملیات فرهنگی عالم بشریت است، که انتظار می رود بسیج با نظم و انظباط و بصیرت و آگاهی در همه عرصه های آن اعم از خدماتی و فرهنگی نقش اصلی را داشته باشد.
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان، با اشاره به ضرورت حفظ و انسجام تشکیلاتی در بدنه بسیج خاطرنشان کرد: تقویت نظام درتربیت افراد کارآمد و مدیران برای آینده است که بتوانند نفش های محوری را ایفا نمایند.

وی با بیان  ویژگی های بسیج، یادآور شد:  انظباط تشکیلاتی و اجرای درست و به موقع برنامه ها، دوست یابی از زمان جلو تر بودن، اثرگذاری و درک شرایط و موقعیت های حساس، و ایجاد فضای معنوی در تشکیلات و بین بسیجیان را از شاخصه های اصلی کار در بسیج برشمرد.

سردار حسینی با شاره به موقعیت کنونی کشورو منطقه و فرارسیدن 13 آبان،  تأکید کرد: استکبار ستیزی شعار اصلی انقلاب و انقلابیگری است، و برجام و مذاکره با آمریکا نمی تواند شعار مرگ بر آمریکا را که برگرفته از اعتقادات دینی ما است به حاشیه برده و یا محو کند.

وی با اشاره به این موضوع که برجام هیچ چیزی را عاید کشور ما نکرده است، یادآورشد: حمایت ایران از سوریه و دفاع از حرم هیچ گاه تحت تأثیر مذاکرات با امریکا قرار نخواهد گرفت و ما همواره مدافع محور مقاومت و پشتیبان دولت هایی خواهیم بود که بازیچه سیاست های سلطه جویانه آمریکا قرار می گیرند.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد