سرویس: اجتماعی
کد خبر: 23645
|
17:07 - 1395/08/12
نسخه چاپی

فرمانده واحد دانش آموزی ایلام:

استکبارستیزی از بین بردن ظلم و ستم است

استکبارستیزی از بین بردن ظلم و ستم است
فرمانده واحد دانش آموزی ایلام گفت: حضور هر ساله دانش اموزان در راهپیمایی ها باعث می شود که مستکبرین جهان به خصوص امریکا و اسرائیل از نسل ما جوان ها که اینده سازان این مملکت هستیم بترسند.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازایلام بیست، "محمد مهدی عبداللهی"؛ فرمانده واحد بسیج دانش آموزی ایلام ، ضمن گرامی داشت هفته بسیج دانش آموزی و یاد و خاطره شهدای دانش اموزگفت: نامگذاری یک هفته به نام دانش آموز باعث می شود که دانش آموزان جایگاه خود را در جامعه بیابند و این باعث روحیه امید بخشی برای آینده سازان اتقلاب خواهد بود .

وی اظهار کرد: یک دانش آموز اگر پشتوانه و حس اعتماد به نفس داشته باشد در تمام کارهای خود موفق خواهد شد چرا که اعتمادبه‌نفس به عنوان شاه‌کلید تمامی جریان‌های پیشرفت و توسعه‌ی همه‌جانبه كشور محسوب می‌شود؛ واژه‌ای كه مقام معظم رهبری چندین بار بر آن تأكید فرموده و آن را عامل اصلی ادامه پیشرفت‌های كشور خوانده‌اند.

وی در ادامه به هجمه های استکبار جهانی اشاره و افزود: در حال حاضر ابر قدرت ها و کشور هایی که دارای قدرت نظامی و هسته ای هستند در پی تسلط بر منابع طبیعی و اقتصادی بر کشور های مظلوم هجمه وارد کرده اند و در پی این واقعه کشور های اسلامی از جمله ایران که خود در طول قرن ها قربانی استکبار بوده وصدمه های زیادی دیده و از این رو ما باید به عنوان دانش اموز همواره این اصل رو سر لوحه ی تفکرات اسلامی و انقلابی خو قرار دهیم و بدانیم که ظلم و ستم هیچگاه پابر جا نیست و همیشه حق بر باطل پیروز خواهد شد.

این دانش آموز ایلامی بیان کرد: حضور هر ساله دانش اموزان در راهپیمایی ها تجدید بیعت با ارمان های شهدای دانش اموز بوده و اینکه با حضورمان باعث می شویم که مستکبرین جهان به خصوص امریکا و اسرائیل از نسل ما جوان ها که اینده سازان این مملکت هستیم بترسند و بدانند که استکبار ستیزی به معنی از بین بردن ستم و ظلم است.
و ی در پایان خاطر نشان کرد : من به عنوان عضو کوچکی از جامعه اسلامی به ایادی کفر اعلام می دارم اگر پدر رفت بدانید تفنگ پدری هست اگر امام خمینی (ره)رفت بدانید شیر مردی چون آیت الله علی خامنه ای (مدظله العالی) هنوز هست.

انتهای پیام/ی

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد