سرویس: استان ایلام
کد خبر: 23642
|
16:06 - 1395/08/12
نسخه چاپی

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح:

عده ای نقش دشمن را در داخل بازی می کنند

عده ای نقش دشمن را در داخل بازی می کنند
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: امروز یک عده در داخل کشور نقش دشمن را بازی می کنند و با استفاده از ابزارهای کنسرت و فیلم بدنبال این هستند که به نوعی جمهوری اسلامی را منحرف و زمین گیر کنند.

به گزارشايلام بيدار،  حجت الاسلام "شکرالله بهرامی"، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در آیین تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح استان ایلام اظهار کرد: نعمت جمهوری اسلامی که خدا هدیه کرده ما را از ذلت و خواری دشمنان به در آورد. 

وی ادامه داد: امروز یک عده در داخل کشور نقش دشمن را بازی می کنند و با استفاده از ابزارهای گوناگون از جمله روزنامه، کنسرت و فیلم بدنبال این هستند که به نوعی جمهوری اسلامی ایران را منحرف و زمین گیر کنند. 
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران افزود: این گروه با بهره گیری از ابزار و عوامل مختلف سعی می کنند که نظام را تهی و از درون ساقط کنند.
حجت الاسلام بهرامی با حساس خواندن شغل و جایگاه قضات گفت: حرکت قضات در دنیا همانند حرکت بر لبه پرتگاه است.
وی با حساس خواندن نقش و مسئولیت قضات تاکید کرد: افرادی که مسئولیت ویژه در نظام دارند یا شغل آنها از حساسیت ویژه ای برخوردار است و با حق و حقوق مردم و سر کار دارند باید مراقبت کنند تا از خط و مدار تقوا خارج نشوند.
بهرامی بر لزوم مراقبت قضات از نفس خود تاکید کرد و افزود: کوچکترین اشتباه یک قاضی او را به پرتگاه جهنم سقوط خواهد داد.
وی سپس با بیان اینکه یکی از مهمترین نعمت های خداوند انس و الفت میان اولیای خدا و مومنین است، یادآور شد: بندگان خدا نباید نعمت دوستی را دستکم بگیرند بر همین اساس است که در اربعین بیش از 20 میلیون شیفته اهل بیت و امام حسین (ع) حضور پیدا می کنند تا در راهپیمایی بزرگ شرکت کنند.
وی با تاکید بر اینکه کشورهای عربستان سعودی، ترکیه، قطر، بحرین و امارات متحده عربی امروز در منطقه مامن رژیم صهیونیستی شده اند، تاکید کرد: امروز که مسلمانان به جان هم افتاده و همدیگر را قتل عام می کنند، بهترین و شادترین روز صهیونیست ها است.
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح افزود: جمهوری اسلامی پس از 10 سال که امریکایی ها عراق را اشغال کردند توانست عراق را نجات دهد و این به علت آن است که انس و الفت شیعی بین ملت های ایران و عراق برقرار است. 

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد