سرویس: اجتماعی
کد خبر: 22115
|
13:17 - 1395/05/18
نسخه چاپی

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) مطرح کرد؛

لزوم تشکیل ستادهای امر به معروف در ادارات دولتی

لزوم تشکیل ستادهای امر به معروف در ادارات دولتی
فرمانده سپاه امیرالمونین (ع) استان ایلام گفت: دستگاه های اجرایی نسبت به راه اندازی ستادهای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ايلام بيدار، سردار سیدصادق حسینی فرمانده سپاه امیرالمونین (ع) ایلام در جلسه ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان گفت: بزودی شیوه نامه فعالیت شوراهای امر به معروف و نهی از منکر به دستگاه های اجرایی ابلاغ می شود و مدیران ترتیبی دهند تا ستادهای ادارات هرچه سریعتر راه اندازی شوند.

وی با برشمردن  اقدامات ستاد در ایام رمضان اظهار کرد: در این ایام اقدامات خوبی اعم از برگزاری جلسات قرآنی، جلسه اخلاق مدیران، طراحی الگوی رفتاری و همچنین برنامه های رادیو و تلویزیونی خوبی انجام گرفت .

فرمانده سپاه امیرالمونین (ع) استان ایلام با اشاره به برنامه های صورت گرفته در هفته حجاب و عفاف بیان کرد: در سطح استان در قالب 303 عنو.ان و با حضور بیش از 50 هزار نفر برنامه های مثبتی انجام شد که مهمترین انها اجتماع مدافعین حریم خانواده در شهرستان های استان بود.

سردرا حسینی در ادامه یکی از برنامه های آتی ستاد را گرامیداشت هفته امر به معروف و نهی از منکر عنوان و تصریح کرد: در این هفته ویژه برنامه های خاصی در نظر گرفته شده که در مهمترین آنها می توان به راهپیمایی طلایه دارن امر به معروف، دعوت از فعالان فرهنگی و نخبگان، تولیدات فرهنگی و رسانه ای، برگزار همایش ها و دیدار با مقام معظم رهبری اشاره کرد.

انتهای پیام/ی

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد