سرویس: اجتماعی
کد خبر: 21857
|
11:32 - 1395/05/03
نسخه چاپی

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان ایلام خبر داد؛

ارائه خدمات مشاوره حقوقی به عشایر استان

ارائه خدمات مشاوره حقوقی به عشایر استان
رئیس سازمان بسیج حقوقدانان ایلام از ارائه خدمات مشاوره حقوقی به عشایر شهرستان های ایلام خبر داد.

"ابراهیم شفیعی" رئیس سازمان بسیج حقوقدانان ایلام در گفتگو با خبرنگار اجتماعی ايلام بيدار گفت: اولین اردوی جهادی بسیجیان حقوقدانان به منظور ارائه خدمات مشاره ای و معاضدت حقوقی به افراد نیازمند در مناطق عشایری و روستایی در دو شهرستان چرداول و سیروان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه تمام خدمات ارائه شده بصورت رایگان بوده، اظهار داشت: با همکاری سازمان امور عشایری استان از قبل نسبت به شناسایی افراد جامع هدف اقدام و در فرصتی مناسب با حضور 10 نفر از حقوقدانان بسیجی سازمان نسبت به مشاوره و معاضدت حقوقی آنها اقدام می شود.

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان ایلام در ادامه به خدمات مشاوره ای این سازمان اشاره و اظهار کرد: سازمان بسیج حقوقدانان با هدف ارائه خدمات مشاوره ای حقوقی به بسیجیان و محرومان تشکیل و از ابتدای سال 95 تا کنون بیش از 150 پرونده در دسوتر کار واحد مشاوره حقوقی سازمان قرار گرفته است.

شفیعی در ادامه افزود: افرادی که توانایی پرداخت هزینه های مشاوره حقوقی را نداشته می توانند با مراجعه به واحد مشاوره حقوقی سازمان مستقر در دادگاه شهرستان ایلام مراجعه و یا با تماس با شماره تلفن 33353864 از خدمات مشاوره ای رایگان استفاده کنند.

انتهای پیام/ی

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد