سرویس: اجتماعی
کد خبر: 21656
|
10:47 - 1395/04/26
نسخه چاپی

معاون‌ فرودگاهی فرودگاه امام خمینی خبر داد

لغو ۳ پرواز بعدازظهر امروز از فرودگاه امام به ترکیه/‌ ۱۲ پرواز تا کنون لغو شده است‌

معاون‌ فرودگاهی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با بیان اینکه ۳ پرواز بعد از ظهر امروز از فرودگاه امام خمینی (ره) به ترکیه نیز لغو شد، گفت: تاکنون ۱۲ پرواز از فرودگاه امام به ترکیه باطل شده است.

به گزارشايلام بيدار،کورش فتاحی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس با تأکید بر اینکه فعلاً همه پرواز‌های ایران از همه فرودگاه‌‌های کشور به مقصد ترکیه کنسل شده است، اظهار داشت: ‌‌‌طبق برنامه قبلی از ساعت 23:30 شب گذشته تاکنون 9 پرواز فرودگاه امام که باید به مقصد کشور ترکیه انجام می‌شد ‌لغو شده‌ است.

وی ادامه داد: امروز بعد از ظهر 3 پرواز دیگر از فرودگاه امام خمینی (ره) به ترکیه ‌داشتیم که همگی باطل شد، این سه پرواز شامل پرواز ساعت 14:30 قشم‌ایر، 15:30 ترکیش‌ایرلاین و 17:15 ماهان‌ایر است.

معاون‌ فرودگاهی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) تأکید کرد: از مسافران پروازهای مذکور خواهشمندیم به دلیل لغو این پروازها به فرودگاه امام خمینی(ره) نیایند؛ البته اطلاع‌رسانی توسط ایرلاین‌‌ها هم به مسافران انجام شده است.

وی افزود: همچنین از ساعت 22:30 امشب تا پایان ساعت روز جاری، پنج پرواز دیگر از ایران به ترکیه خواهیم داشت که درباره برقراری یا لغو این پروازها، در جلسه ساعت 15 امروز تصمیم‌گیری می‌شود.

فتاحی اضافه کرد: این پروازها از ساعت 22:30 امروز با پرواز قشم‌ایر آغاز می‌شود و تابان‌ایر، معراج، زاگرس و آتا‌ایر نیز در ساعت مذکور پرواز به ترکیه دارند که درباره برقراری یا لغو این پرواز‌ها تصمیم‌گیری و اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی تأکید کرد: مسافران ترکیه دقت کنند قبل از خروج از منزل، حتما با اطلاعات پرواز فرودگاه امام تماس گرفته و اخذ اطلاع کنند.

معاون‌ فرودگاهی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با تأکید بر اینکه درباره برقراری مجدد پروازها به کشور ترکیه، بعد از دریافت آخرین اطلاعات، مجدداً تصمیم‌گیری خواهد شد، اضافه کرد: با توجه به تشدید فضاى کنونى کشور ترکیه و بنا به تصمیمات اخذ شده جهت تامین امنیت مسافران این تصمیمات اتخاذ شده است.

فتاحی تأکید کرد: همه‌ بخش‌هاى فرودگاه بین المللى امام خمینى (ره) فعال و آماده پذیرش و اعزام مقاصد بین‌المللى براى مسافران است.

بنابراین گزارش پس از کودتای بامداد امروز در ترکیه، ابتدا فرودگاه آتاتورک و تلوزیون ملی ترکیه (TRT) به محاصره کودتاگران در آمد که با کمک‌‌های مردمی آزاد شد.

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد