سرویس: استان ایلام
کد خبر: 19864
|
06:46 - 1395/01/30
نسخه چاپی

فرماندار ایوان خواستار شد؛

لزوم بهبود امکانات آموزشی برای دانش آموزان ایوانی

لزوم بهبود امکانات آموزشی برای دانش آموزان ایوانی
فرماندار ایوان بر لزوم بهبود امکانات آموزشی برای دانش آموزان ایوانی تأکید کرد.

به گزارشايلام بيداربه نقل از روابط عمومی فرمانداری ایوان، اولین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ایوان ، در سالن جلسات این اداره برگزار شد .

در این جلسه رئیس اداره آموزش و پرورش و دبیر شورا ، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد شورا در سال 94 و مرور مصوبات جلسه قبلی ، به اهداف و برنامه های شورا در سال جدید اشاره کرد.

فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان، در انجام وظایف خود در این شورا ، طی سخنانی به اهداف ، برنامه ها و وظایف این شورا ، در راستای ارتقاء سطح کیفی تحصیلی دانش آموزان و بهبود وضعیت فضاها و امکانات آموزشی و کمک آموزشی مدارس پرداخت ؛ و اظهار داشت : یکی از سیاست های کلی نظام جمهوری اسلامی ، استفاده از همفکری و توان مادی و معنوی و مداخله و مشارکت مردم در برنامه های اساسی و زیربنایی نظام می باشد.

وی گفت: در همین راستا ، شورای آموزش و پرورش بایستی به سمت و سوی کمک های مردمی و استفاده از توان فکری و مالی اولیاء دانش آموزان ، در برنامه ریزی و اجرای اهداف و برنامه های آموزشی فرزندان آنها حرکت نماید.

این مسئول افزود : به دلیل محدودیت منابع مالی دولت ، برای تأمین هزینه ها و مخارج بسیار سنگین آموزش و پرورش ، استفاده از کمک های مادی و معنوی مردم ، در به حرکت درآوردن چرخ های عظیم دستگاه فرهنگی کشور ، باید به صورت یک فرهنگ در جامعه ما نهادینه شود و برای تحقق این امر لازم است ، مردم در جریان برنامه ها و اقدامات انجام گرفته برای فرزندان خود قرار گیرند و عملکرد این دستگاه به صورت شفاف برای مردم تشریح شود.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد