سرویس: استان ایلام
کد خبر: 19595
|
09:56 - 1395/01/14
نسخه چاپی

فرمانده پلیس راه استان در گفتگوی اختصاصی با ایلام بیدار:

تمامی راه های مواصلاتی استان باز است/ کاهش 70 درصدی آمار تلفات جانی

تمامی راه های مواصلاتی استان باز است/ کاهش 70 درصدی آمار تلفات جانی
فرمانده پلیس راه استان ایلام از افزایش تردد در جاده های استان در ایام نوروز خبر داد.

"محسن ناصری"، فرمانده پلیس راه استان ایلام در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار اجتماعیایلام بیداردر خصوص آخرین وضعیت راه های مواصلاتی استان ایلام گفت: در حال حاضر تمام راه های مواصلاتی استان باز هستند و هیچ گونه انسداد یا محدودیتی در جاده های استان وجود ندارد.

وی اظهار کرد: در روز گذشته که روز طبیعت بود یکسری محدودیت ها برای تردد کامیون ها به منظور کاهش بار تارفیکی در نظر گرفته شد که از امروز (14 فروردین) این محدودیت ها رفع شده اند.

این فرمانده انتظامی افزود: در این ایام نیز در مدت مشابه سال گذشته میزان تردد غیربومیان استان براساس شماره نمره پلاک از سراسر کشور علی الخصوص استان های خراسان رضوی، اصفهان، کرج، تهران و حوزه جنوبی بندرعباس و و اهواز و خرم اباد و کرمانشاه با افرایش چشمگیری مواجه بوده است.

فرمانده پلیس راه استان ایلام بیشترین محور تردد در جاده های استان را محور ایلام به مهران به دلیل مسیر عتبات عالیات، وجود کاروان های راهیان نور و تردد غیربومیان عنوان کرد.

ناصری ادامه داد: دومین مسیر پرتردد در شهرستان دره شهر، سومین مسیر پرتردد در شهرستان سیروان و چهارمین مسیر پرتردد که بیشترین میزان را به خود اختصاص داده بود مسیر تنگ کوشک در حوزه شهرستان ایوان است.

وی همچنین با اشاره به اقدامات پلیس راه در روز قبل از طبیعت گفت: برای این منظور و کنترل جاده ها تعداد 40 تیم در مسیرهای مختلف مستقر شد و این تعداد در روز طبیعت به 15 تیم رسید.

این فرمانده انتظامی، امروز (14فروردین) را پایان روز طرح نوروزی پلیس عنوان کرد و گفت: تیم های مورد نظر همچنان در حال کنترل جاده های استان هستند.

فرمانده پلیس راه استان ایلام همچنین از کاهش 70 درصدی آمار تلفات جانی در سطح جاده های استان خبر داد و گفت: با توجه به افزایش ترددها در سطح استان میزان تصادفات کاهش در ایام نوروز نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.

ناصری علت اصلی تصادفات را واژگونی خودروها نامگذاری کرد که به علت خستگی یا عدم اشنایی با جاده ها بوده است.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد