سرویس: استان ایلام
کد خبر: 19585
|
22:53 - 1395/01/13
نسخه چاپی

امام جمعه موقت سرابله:

برجام هیچ تاثیری در معیشت مردم نداشته است

برجام هیچ تاثیری در معیشت مردم نداشته است
امام جمعه موقت سرابله گفت:برجام هیچ تاثیری در معیشت مردم واقتصاد نداشته است.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازدیار زاگرس، حجت الاسلام والمسلمین"عمران احمدی"امام جمعه موقت شهرستان سرابله در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به روز ملی فناوری هسته ای گفت:یکی از شعارهای انتخاباتی روحانی این بود که هم چرخ هسته ای می چرخد هم چرخ اقتصادی اما تا به حال  ایشان ودولتمردان متاسفانه نه در عرصه هسته ای ونه در بحث اقتصاد ومعیشت مردم موفق نبوده اند.

وی اظهار داشت:آمریکا به شاه که دست نشانده خودش بود، رحم نکرد و اکنون هم به ایرانی که داعیه دار استکبار ستیزی است رحم نمی‌کند؛ متاسفانه عده‌ای دوست و دشمن خود را گم کرده‌اند و نمی‌دانند که چه کسی روبرویشان است.

امام جمعه موقت سرابله افزود:برجام هیچ دستاورد وهیچ تاثیری در بهبود وضعیت اقتصاد ومعیشت مردم نداشته است که الان برجام دو وسه را بیان می کنند.

احمدی تصریح کرد:مردم ما هوشیار وبیدار هستند وگول شعارهای دروغین را نمی خورند ومسئولین ودولتمردان به جای طرح شعارهای دروغین واقعا به بهبود وضعیت زندگی مردم کمک کنند وبا شعارهای دروغ مردم را دلخوش نکنند.

وی با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با مداحان وذاکران اهل بیت(ع)گفت:یک مسئول در نظام جمهوری اسلامی ایران گفته است که دنیای فردا دنیای مذاکره است نه موشک که رهبر معظم انقلاب در این دیدار جواب این شخص رادادند ووظیفه مسولان این است که همانند رهبر معظم انقلاب در مقابل این حرفهای خائنانه بایستند وجواب این اشخاص جاهل را بدهند.

امام جمعه موقت سرابله افزود:این شخص خائن است زیرا  یک مسئول سیاسی در نظام جمهوری اسلامی ایران نمی تواند از روی نا آگاهی این حرف را بزند.

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد