سرویس: استان ایلام
کد خبر: 19492
|
12:58 - 1394/12/26
نسخه چاپی

دبیر جشنواره چهلعکس:

برگزیدگان جشنواره ملی عکس اقوام ایرانی مشخص شدند

برگزیدگان جشنواره ملی عکس اقوام ایرانی مشخص شدند
سومین دوسالانه عکس ملی فرهنگ اقوام ایرانی"چهلعکس" در شهرستان دره شهر به کار خود پایان داد.

به گزارشايلام بيدار به نقل از سیمره خبر، "منوچهر تتری" دبیر جشنواره سومین دوسالانه عکس ملی فرهنگ اقوام ایرانی"چهلعکس" :  1400 اثر از هنرمندان عکاس 15 استان کشور با موضوع فرهنگ اقوام ،آیینهای بومی، دینی و مذهبی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

وی با بیان اینکه از میان اثار ارسالی ، 40 عکس به بخش پایانی راه یافتند، اظهار کرد: هیئت داوران پس از بررسی آثار "فرزاد آریان نژاد" ازشیراز، "احمد زعفری" از خلخال به ترتیب رتبه های اول و دوم را کسب و "سید حسین چراغی" و "علی جعفری" از ایلام مشترکاً در رتبه سوم قرار گرفتند.

تتری افزود: همچنین هیئت داوران سید صادق حسینی از شیراز، علی اسدالهی سوته از تهران، علی کریمی و احمدرضا خانی از ایلام، مجتبی پرویزی از سرابله ، علی سپهوند از خرم اباد، داود کهن ترابی از کرج ، مریم آل مومن از شهرکرد، سارا اسدپور از سنندج، مریم محمدی از قم، فریده زینی وند، حمزه اولاد، کریم عبدی ، صادق زینی وند سجاد گلمحمدی از شهرستان دره شهر را شایسته تقدیر دانستند.

وی تصریح کرد: دکتر کیوان پهلوان، سیروس لطفیان و منوچهر تتری کار داوری این جشنواره را برعهده داشته اند.

دبیر جشنواره چهلعکس خاطرنشان کرد: این جشنواره ملی با هدف توسعه فرهنگ اقوام ایرانی و تعامل فرهنگی بین عکاسان کشور در راستای ارتقا و صیانت از فرهنگ ایرانی و نیز معرفی شهر تاریخی سیمره انجام شد.

انتهای پیام/ی

 

پایان پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد